Ei oo tänään päässä ajatuksia, ei mojovia mielipiteitä.. ei sen kummempaa asiaa eikä mitään muutakaan. Aivosolut on varmaan pysähtyny.

Mua alkaa jännittää ens viikon hoitojen alku. Miten niihin reagoin? Yritän syödä suklaata varastoon selkeästi, jos sitten ei enää pahoinvoinnin takia sitä alas saa. Itseasiassa mulla on nyt suklaa loppu..kauppaan on 7 km. Taitaa tänään jäädä ostamatta.

Eilen sain apinanraivo-kohtauksen noista työasioista ja laitoinkin sähköpostia töihin tuuraajalleni.. ettei enään mitään henkilökuntamuutoksia tehdä minun poissaollessa.. "Sairaan viimeinen toivomus". Kai ne siellä ihmettelee, että mitä mä raivoon. Tulipahan viesti tehtyä ja laitettua, olen tehnyt voitavani. Ehkä kuitenkin voisin olla hiljaa (ainakin työasioissa) , kun olen kerran sairaslomalla. Ei mua silti päähän ota, viesti tuli laitettua ja sillä siisti. Vastausta sieltä ei ole tullut...

Huomenna lähdetään Ukko-Kullan kanssa minilomalle Tallinnaan, pieneen ihanaan hotelliin. Toivottavasti saan ajatuksia hieman muualle. Taidan jättää sen peruukkikaupankin väliin. Voipi meinaan olla, että peruukkeja katsellessa sekin asia konkretisoituu ja sitten itkeä vollotan koko loppumatkan. Eilen sain muuten sen maksusitoumuksen peruukkiin postissa...Varaan ajan joskus. Täytyy ensin kerätä voimia, etten vollota sitten siellä kun sovittelen niitä. Katotaan pääsenkö sinne ollenkaan. Onneks mulla on punainen tukka, se passaa sit mun punasiin silmiin:)

Mä lähden möllöttämään. Tyhmä päivä.