Voiko olla niin pöhköä kuin siivoaminen? Olen varmasti joskus täällä huudellut, että en pidä siivoamisesta yhtään. Tiiättekö?!?!

Tulin eilen luvanneeksi pöhköpäissäni Ukko-Kullalle, että jos en tänään siivoa niin maksan Ukko-Kullalle 200€. Kuunnelkaa nyt mua? Arvatkaa vain sata kertaa saako kerralla siivottua monen viikon sotkuja? NO EI SAA! Kyllä Ukko-Kullalla on oltavat, kun minä annan rahaa, jos en saa siivottua? Nurinkurista vai kuinka?.. en olisi muuten saanut mitään aikaiseksi!

Pienen pieni apinanraivokohtaus on eessäpäin, sillä juuri lopetin imuroinnin. MÄ INHOAN IMUROIMISTA! Vaikkakin meillä on hieno uusi pölypussiton pölyimuri ja selviän koko talosta vain kaksi kertaa pistorasiaa vaihtamalla (joka on kanssa ihan tyhmää) ja uusi imuri kulkee paljon kivemmin (vaikka se jääkin mattoihin jumiin) ja vaikka imuteho on huomattavasti parempi (vaikka se jää imutehonsa takia vielä paremmin mattoihin ja verhoihin kiinni!!)...niin silti se on tyhmää. Imurointi on vain tärkeää, sillä kohta ei olisi enään erottanut missä on kissa ja missä on pölykoira. Auttaisiko tässä vaiheessa vaaleanpunainen pölyimuri? En usko, eipä sekään varmasti auttaisi.

Kuka meille on muuten tuonut niin paljon tavaraa, että ei meinaa nähdä lattioita? Kuka on käskenyt haalia tavaraa näin paljon? Miksi kaikki pitää säästää? (kysyy ihminen, jolla on esim. kaikki kirjeet alle kouluikäisestä asti säästettynä..)

ARGH! Eipä ole ollut aikoihin apinanraivokohtausta, mutta tänään se sitten iski ja lujaa. Enpä ainakaan menetä tuota kahtasataa euroa, sillä olen sentään jo imuroinut, pessyt pyykit, pessyt astiat, järjestellyt tavaroita ym. Johtuneeko tämä apinanraivokohtaus tuosta töihinpaluusta? Jotenkin tuntuu siltä, että se saa hermoni hieman kiristymään.. pelosta? Arkeen paluusta? En olekaan kohta enään vapaa lintunen vaan olen taas tavallinen työnraataja..hih, kuullostipa hassulta.

Noh, mä jään raivoomaan tänne itsekseni. Lopetan ainakin tän touhottamisen tällä erää. Joo, hyvä idea, kiitos ja näkemiin hetkeksi.