Johan nyt on markkinat, kun ei meinaa tulla tästä blogin päivittämisestä mitään. Itseänikin kummastuttaa ja ihmetyttää tämä meininki. Vielä suuremmin siitä syystä ihmettelen myös ammatinvalintatestin suuria sosiaalisuus-prosentteja.. mistäköhän minä ne oikein sain, kun tuntuu, että tällä erää tykkään kyllä möllöttää ihan itsekseni. Juuri sain eilenkin selvitellä puhelimessa yhdelle ystävälleni, että miksi en ole vastaillut puhelimeen. Välillä on vain sellaisia aikoja... Vaikka ei suuremmin mököttäisikään. Siis hih..en ole siis ollut missään mökötyksessä taikka apinanraivossa. Olen vain kuulkaa ollut ja *tietysti tehnyt koruja*. Mutta hei, kaikki korut on suurinpiirtein tehnyt tilauksesta.. melkein. Huomenna menen postittamaan 20 kpl koruja, että silleen. Käykäähän taasen vierailulla Sekaisin fimosta

Mä olen kyllä kiitettävästi kuluttanut takapuoltani tuolla sohvallakin.. Nyt on enään kuulkaa 6 jaksoa Emmerdalea jäljellä. Huh..kun vielä hetki sitten oli maaliskuun alusta asti jaksot katsomatta ja voin nolona kertoa, että niitä tulee 5 kertaa viikossa. Huh-huh, mikä urakka. Voisi melkein yrittää johonkin ennätystenkirjaan.

Yrtit on edelleen istuttamatta.. kaippa ne noissa puseissa nuo siemenet säilyy. MUTTA, en jaksa stressailla. Totean taas, että laitan sitten kun siltä tuntuu. Vähän hölmöä toisaalta tämä mun oleminen tällä hetkellä, enkä mä oikein tiedä mikä mulla on. Toisaalta: olenhan sairaslomalla, mutta olen saamaton, mutta sitten taas luvan kanssa.. (toivottavasti tätä ei lue kukaan äidinkielen opettaja). Silti väsäilen noita koruja hullun lailla..hieman sekavaa. Mutta taas toisaalta, tämähän on mun sairasloma. Teen mikä kivalta tuntuu, eikä siitä tartte potea mitään huonoa oloa.

Mä ajattelin nyt nauttia tästä elämästä rauhallisin ottein, niinkuin Elvari tässä kuvassa. Jos tekee mieli köllähtää lattialle, niin sittenhän köllähdän ja nostan tassut kattoa kohti: "En jaksa tehdä mittään". Sillä siisti ja justiinsa niin.