Hoh-hoijaa. Tänään tuli sitten pidettyä enemmän teltasta kiinni ja lujaa, kuin myytyä koruja. Jannen Jamien kävelykatu on varsinainen tuulitunneli ja kun myrskyää, niin myrskyää näköjään kunnolla. Saatiin Iso A:lta vielä hieno katos näihin myynteihin, mutta se olikin hieman iso.. vain vaivaiset 3X6 metriä... Onneksi on itsellä tätä elopainoa paljon, niin pidin yhtä nurkkaa paikallaan ja kummityttö (11v) roikkui sivuseinässä... Hassun hauskan näköistä varmastikin!! Meikäläinen teltanpainona :) :) :), noh.. jonkun sekin on tehtävä ja mä olin kyllä tosi hyvä siinä hommassa!

Uusin yrityksin huomenna uudestaan. Tänään karkasin kyllä jo seiskan aikoihin kotia, sillä siellä oli hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Viikonloppuna taidan olla sitten pidempään, jos vain säät sallii.

Tällä viikolla olen töykeä, enkä vastaile jättämiinne kommenteihin...koska olen muka niin kiireinen!! Luen kyllä kaikki ja olette kaikki mielessä. Yritän lepuutella nämä myyntipäivien välissä olevat tunnit ja ottaa unta palloon, jotta jaksaa. Kummityttöni Romppu oli muuten koko päivän vielä minun kanssa torillakin. Mahti tyttönen!!

Kauniita unia ja oman kullan kuvia

Ja Kitsunelle kettukännykoru ihan varmasti. Laittelen viestiä, kun valmistuu :)