Olihan viikko... aikas hirveä sellainen. Maanantai oli kaaos, viikon välipäivät ihan ok ja perjantai meni taas apinanraivon parralle. Tuloksena huulessa kiiltävä yskänrakkula, joka yleensä ilmaantuu, jos tulen kipeäksi tai minulla on suunnaton stressi. Veikkaan viimeistä vaihtoehtoa.

Noh..HIRVEÄ-sana on tietysti aikas tyhmä tähän yhteyteen.. kukaan ei kuollut, kukaan ei loukkaantunut fyysisesti taikka henkisesti, töissä oli vain hoppua ja erikoistilanteita ihan riittämiin. Yhden asiakkaan henkistä hyvinvoinnin tilaa varmasti kyllä tänään heiluttelin, sillä olin unohtanut heidän kahvi-ja sämpylätilauksen aamusella. Maailman mittasuhteissa pieni asia, mutta heille tärkeä aamusella palaverin alkaessa.. Voi hitto, että mua otti päähän.. Miten voikaan olla, että kaikki tilaukset eivät tuon kokoisessa talossa ole yhdessä järjestelmässä, vaan osa tulee sähköpostilla ja niitä ei saa lyödä varausjärjestelmään.. ?!?!?!? En minä sitten tällä päällä sitä tilausta muistanut, vaikka olikin muovitaskussa pöydällä. Noh... ei mahda minkään.  Täytyy kyllä sanoa, ettei sitä ihan täysillä toimi. Jotenkin tuntuu ajatus hitaalta töissä?! No mutta, kukapa sitä ei olisi hieman ruosteessa 8kk:n sairasloman jälkeen. Tietysti on aikas paljon muistamista muutenkin, kun ihan uuteen paikkaan menin ja kaikki toimintatavat oli saatava viikossa haltuun.

Muutoksia tuli taas ensi viikon työsuunnitelmiin. Pöh! Siitä se yskänrakkulakin varmaan poksahti ylähuuleen. Mutta nyt täytyy todeta, että ihan sama... Mä teen minkä pystyn ja jos en pysty, niin en pysty. Tänään lähti viimeinen vakituinen työntekijä salinpuolelta uuteen työpaikkaan ja ensi viikolla siellä on minä ja extrat. Olen ainut, joka osaa käyttää kassaa, olen ainut, joka tietää suurinpiirtein mitä siellä tapahtuu, olen ainut, joka on vienyt kahvituksia..jipppiiii.. Noh, se siitä. En mä jaksa niitä nyt miettiä, mähän olen vapaalla.

Minuu huolestuttaa blogiystäväni Leen@:n  vointi. Kävin lukemassa taas kuulumisia ja sairaalaan tuli hänellä taas lähtö. Kuumeilua ja tulehdusarvojen nousua on Leen@lla ollut ... Mä niin lähetän ison vaaleanpunaisen enkelin sinne sinun seuraksi, jotta kaikki selviäsi ja saataisiin kuumeilu ja arvot kuntoon. Olet ajatuksissani

Nyt sohva ja lasillinen punaviiniä. Ja joo-joo.. huomenna ne kaalikääryleet jalkoihin.