Arvatkaa mistä huomaa, että ulkona sataa vettä taikka on muuten vain matalapainetta ilmassa? Siitä, että meidän kolme katti-mattia makaa ja kuorsaa äänekkäästi sohvalla. Ei mitään liikettä eikä tohinaa käynnissä. Otin tästä oppia tänään tietämättäni ja kuulkaa nukuin ihan kymmeneen saakka. Sitä en ole tehnyt aikoihin.. siis nukkunut niin myöhään! Meidän kissoihin on varmasti sisäänrakennettu jotkut kosteus- taikka ilmanpainemittarit, sillä näin käy aina kun on hieman sateista. Mitäs sitä tassuja ulos kastelemaan väkisin?! Sitten kun tulee hätä, niin sitten voi piipahtaa ulkona.

Korujahan minä väsäilin tänään..yllätys. Mun elämä ja ajatukset on nyt hiukan tylsiä..en edes viitsi niitä tänne kirjata. Senpä takia ajattelin hauskuttaa teitä erinomaisen kirjan lainauksilla. Olen vatsa vääränä nauranut silloin tällöin tälle kirjalle.. nää on niin mainioita. Kirjan nimi on: Ystävä sä lapsien anna villoja. Kirjoittanut/ koonnut: Mark Levengood ja Unni Lindell

" Joskus minua pelottaa niin, että silmäni pullistuvat päästä. Silloin silmäluomet eivät yllä kiinni, kun pitäisi nukkua." Ingeborg 8v

"Lapsen voi palauttaa lastenkotiin jos siitä ei pidä, mutta kuitti täytyy olla. Jos lapset on tehty itse, ei voi muuta kuin odottaa, että ne kasvavat ja alkavat tajuta vähän enemmän." Nina7v

"Avoliitto ja avioliitto on melkein samaa, paitsi että toinen on pakollista ja toinen on vapaaehtoista." Siri 7v

"Mä en halua saada lapsia. Kinaa tulee ihana tarpeeksi nukkejen kanssa. Parempi olisi saada käytetty eläin eläintensijoituslautakunnalta." Mina 7v

"Minusta tulee eläinlääkäri, koska pidän niin paljon eläimistä. Minä leikkelen niitä ja autan ompelemaan ne kokoon." Rikke 6v

"Vappu on vapaudenpäivä kaikille köyhille raukoille. Siksi lapsilla on koulusta lomaa." Joachim 10v

"Kesällä minä en halua mennä nukkumaan. En voi nukua, koska ikkunasta vetää niin että silmät eivät pysy kiinni." Synne 7v

"Pahinta kesällä on kuumuus. Joskus on niin kuuma, että korvat sulavat. Silloin ei kuule mitä vanhemman käskevät tehdä." Mattias 8v

"Ei maailman löytämiseksi tarvitse matkustella kaikkialla. Voihan sitä istua kotona katsomassa karttaa." Joel 6v

Kiitokset Sipe-tädille kirjan lainaamisesta!!!