Olipa reissu. Huh ja vielä kerran huh! Mä olen niiiiiiiin väsynyt ja jalat.. onkohan mulla enään niitä? Muutama päivä hujahti siivillä ja voi sitä ihmispaljoutta. Kyllä oli tällainen mökkihöperö haja-asutusalueelta ihmeissään, hih.

Perjantai päivä vietettiin Tukholmassa ja tarkoituksena oli hieman käydä kävelemässä kaupungilla. Tämä ”pieni kävely” sitten muuttui reilun viiden tunnin maratoonikävelyksi mukulakivikaduilla muutaman asteen kivassa pakkasessa ja mukavassa ilmassa. Kauppoja käytiin läpi varmasti kymmeniä ja ikkunaostoksilla katsottiin läpi muut kaupat. Ihmisiä oli aivan hirrrrmuisesti liikenteessä.

Eipä ole kuulkaa tämä tyttö sairaslomansa aikana kävellyt noin paljoa ja sen tietysti sai sitten tuta jaloissa.. maratonikävelyn jälkeen, raahauduimme hyttiin ja pidimme reilun vartin tauon rättiväsyneinä. Sen jälkeen olikin jo laitettava kengät turvonneisiin jalkoihin takaisin ja riennettävä syömään laivan buffaan. Voi sitä menoa. Loppu ilta menikin sitten minulla hytin uumenissa, sillä olin ihan voipunut. Luin hyvää kirjaa ja olin vain. Äiti ja täti sentään jaksoivat jytää puoli viiteen aamulla. PUOLI VIITEEN!!!!! Kyllä mä tunsin itseni kuulkaa vanhaksi ja raihnaseksi näitten rinnalla... ei meinaa jaksaa kävellä ja sitten vielä ei jaksa illalla humpallekaan (en kylläkään tanssi, eli tarkoitti lähinnä ravintolaan menoa). Hauskaa meillä oli. Elinvuosia saatiin varmasti muutama lisää, sen verran kikatettiin hytissä mennen tullen.

Mä muuten viuhahdin, itseasiassa ainakin pari kertaa!!! Siis ”viuhahdin”... OLIN ILMAN PIPOA! Molempina aamuina aamiaisella. Olen niin onnellinen, eikä se kynnys niin hirmuisen korkea ollutkaan kuin luulin. Enemmän minusta tuntui hölmöltä pitää pipoa sisällä. Nyt olen siis virallisesti viuhahdellut ja olen siitä ihan mielettömän onnellinen. Anteeksi vain kaikki kanssamatkustajat.

Nyt väsyttää niin, että mä lähden kiltisti tuota sohvaa kohti, enkä muuten nouse sieltä tänä iltana. Tekstiäkin saa oikein pakottaa tulemaan. Sytomyssy-kampanjasta laitan vielä infoa, kun tulin lähteneeksi siihen mukaan, jippppiiiii!!!!! Virittäkäähän virkkuukoukut ja kaivakaa kaikki langat esille. Kampanja on alkanut.