Useat teistä huomasikin eilen, kun blogissani on alkanut soimaan musiikki. Mä olen niin kaivannut musiikkia.. en tiedä miten olenkin ollut näin hiljaa!! Musiikki on aina kuulunut elämääni jollain tapaa, lapsena/nuorena lauloin kuorossa ja kaikissa koulun juhlissa, soittelin pianoa, tein jopa muutaman omankin biisin, lauloin karaokea.. ja töihin ajaessani, auton stereot soivat aina ja laulan täysin rinnoin mukana. Nyt kun en ole ajellut autolla töihin, olen unohtanut, kuinka hyvälle mielelle musiikin kuuntelu sekä laulaminen saa minut. En voisi elää ilman musiikkia ja nyt te saatte osanne siitä :) Tänään on Elvis-päivä...Elvis on niiiiiiiiin ihana, yritin vielä valita hieman tuntemattomampia kappaleita. Mulla musiikkimaku onkin hauska asia, melkein kaikkea tulee kuunneltua. Tässäkin tulee taas esille TUNNE-ihminen, jokaiseen tunnelmaan on oma musiikkinsa. Torttutukkana uppoaa rockn´roll, rockabilly, mutta sen lisäksi kaikkea muutakin..en halua tässä asiassa olla niin tiukkis. Kun nautiskelen punaviiniä, kuuntelen Pavarottia, vihaisena tai ärtyneenä huomaan kuuntelevani Apulantaa, surullisena/apeana Jippua, hyvällä mielellä Aretha Franklinia ja tänään siis Elvistä. Otan nyt tavoitteeksi kuunnella musiikkia joka päivä. Se piristää minua.

No nyt se päivä koitti..eilen. Tyhmyyspäivän huipennus...ne mun hiukset alkaa lähtemään. Enään ei kannata repäistä ja kokeilla lähteekö, sillä ihan varmaan lähtee. Kyllä tekee kipeää..sisälle, ei päähän. Eilen sitten itkeä tihrutin senkin takia, nyt se aika on koittanut. Minun syöpäni alkaa näkyä päällepäin. Tänään aamulla pelotti herätä, kun ajattelin, että kaikki hiukseni olisivat yön jäljiltä tyynyliinalla. Ukko-kulta kyllä sanoi äsken, että olisi herättänyt kylläkin aamulla aamupusua antaessa, jos olisin ollut täysin hiukseton. Aamulla en kyllä paljoa hiuksia harjannut, jotta ne ei kaikki lähde ihan vielä. En ala niitä säästelemään, mutta huomenna menen labraan ja samalla kauppaan ostamaan kotiparturikoneen, sillä tehdään sitten viimeinen silaus jossain vaiheessa. Niin ja onhan se muuten positiivinen asia, ettei se syöpä niitä hiuksia irrota, vaan se tehokas ja toivottavasti toimiva hoito...

Tänään ei kaikesta huolimatta tunnu niin tyhmyyspäivältä. Sain tehtyä joulukorttejakin!!!!!!!!!! Alkaa kuulkaas loppumaan tämä kortti-urakka, sillä korttipohjia on jäljellä enään 7 kpl... Valmiita kortteja on 53 kpl! HYVÄ MINÄ!! Toivottavasti vain kissankarvat eivät ole vaihtuneet mun hiuksiksi... Karva kun karva, jos on vahingossa liiman sekaan joutunut. No can do..