Sanoinkohan eilenkin, että silmäluomet painaa.. sanon taas. Haukottelin koko taksimatkan sytoista kotia niin hirrrrmuisesti, että luulin jo, että mun kyynelkanavista loppuu nesteet. Mulla tuppaa nuo kyynelkanavat vuotamaan kovasti kun haukottelen.

Sytot meni nopeasti tänään. Kaverina mulla on ollut ystäväni lähettämä mp3 soitin , joka on ladattu täyteen loistavaa musiikkia. Valitettavasti mä en ole ollut nyt hoidoissa hirmuisen sosiaalinen, kun se keski-ikä on siellä yli 65v.. mä haluun nyt hieman ”mummo-vapaata-aikaa”.

Tänään maailman tyhmin uutinen oli kuulkaa se, että Kela on kiristänyt korvauksiaan. Tänään sain ”taistella”osastolla, että sain matkalapun taksille. Kuulemma pitäisi käyttää yleisiä kulkuneuvoja. Siitähän tulee sitten mielenkiintoista. Ensin kävellä 3 kilometriä bussipysäkille ja sitten miettiä vielä sitä, että meneekö siitä edes busseja siihen aikaan, kun on tarvis. Busseja siitä valtatie kakkoselta menee vähän väliä, mutta suurin osa on pikalinjoja, jotka eivät todellakaan pysähdy meidän pysäkillä... En haluu ees miettii... Taksilapun sain tänään, mutta katsotaan miten sitten huomenna... Omalla autolla ei ole menemistä, kun olo on niin hutera hoitojen jälkeen. On tää taas tätä.

Mä meen.. tiedätte kyllä mihin.. röhnöttään. Luvassa illaksi horkkaa bleomysiinistä johtuen ja sitä 38 asteen kuumetta. Jippii.

                                                                                                                                                             


 
Blogiystävä Leen@ antoi minulle tunnustuksen.
Kiitos http://leenankevat.vuodatus.net/  jouluenkelistä