Pitkästä aikaa tänään otin kunnon päiväunet. Mä olen ollut nyt jotenkin niin väsynyt, että tänään annoin periksi ja menin viltin alle lököömään. Peräti kolmen tunnin tirsat tuli siinä nukuttua ja hyvää teki. Tunnustan itselleni, että liian lujaa on taas mennyt. Onneksi on aikaa ottaa päivunia, kun siltä tuntuu, vaikkakin sormet syyhysivät korujen tekoon... aattelin kuitenkin pitää ihan vapaapäivän! Vau!

Aamulla heräsin kukonlaulun aikaan ja lähdin antamaan mittoja jaloista Helsinkiin, jotta vihdoin saan ne tukisukat itselleni... tässähän ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että tuli se matkakin varattua?! Justiinsa niin, ei tietenkään ole. Ja kuka ihme olisi voinut pitää tukisukkia tuollaisena kesänä, mikä oli?! Ei kukaan varmaankaan. Nyt ne on tilauksessa ja toiset käyn sitten mittauttamassa ensi vuonna, kun puhuttiin, jos tässä vaikka laihtuisi niin samat ei varmastikaan enään käy :) Toivossa on hyvä elää.

Mieliteoista olen nyt hieman päässyt ohi ja kävi tänään hyvä tuuri, että tuolla laihariryhmässä puhuttiin juuri tänään mieliteoista. Vaikkakin vedan pelkkää soppaa tällä erää nassuun, niin suurin opettelu minulla tulee olemaan oikeitten ruokatapojen opettelu... Miten mielitekoja hallitaan ja millaista ruokaa oikeasti syödään. Liikunnan mukaan ottamista elämään ja paljon kaikkea muuta. Eipä sitä pelkillä sopilla tule loppuelämäänsä pärjäämään.. Tuloksetkin on kyllä sellaista luokkaa, että ne tsemppaa taas eteenpäin.

Mulla onkin muuten nyt markkinavapaa viikko! Jeeee!! Tulee hyvään saumaan sekin. Nyt ei tarvitse viikonloppuna nousta kukonlaulun aikaan vaan saan nukkua Ukko-Kullan kanssa pidempään (olettaen, että Ukko-Kulta pitää töistään vapaata?). Nyt hypätään asiasta seittemänteen, mutta arvatkaas kuka sai tänään vaaleanpunaisia pyykkitelineitä!??!?!!? Minä!!! Jeeee!!!!!! Ukko-Kullan sisko laitteli minulle viestiä, että sellaisia taas löytyisi tuolta pohjanmaan suunnasta ja sain ne tänään. Siis todellakin : vaaleanpunaisia pyykkitelineitä! Miten siellä suunnalla on niin erikoisia liikkeitä, että sieltä löytyy tuollaisia!? Mä en ala. Onneksi on tarkkaavainen Ukko-Kullan sisko, joka tällaiset siellä huomaa.. Tikkataulukin tuli samasta osoitteesta kesällä. Kiitos, kiitos. Aivan ihania!!

Tämän viikon tulos: PPP-projekti -2,4kg  YHT. -10,3kg . 3 viikkoa siis takana.