Tänään meinasi iskeä megalomaaninen pännitys. Seisot tuolla ulkona koko viikonlopun korujen kera ja tuloksena...niin, ei oikein mitään. Tänään Korsossa muutaman tunnin mietittyäni, melkein jo päätin, että tähän loppuu nämä koruhommat. Tässä ei ole mitään järkeä. Teltta kasaan, kotio, korut roskiin ja aletaan elämään sitä normaalia elämää. Heh. Kun olin mielessäni kironnut kaikki markkinat ja messut, viivannut yli almanakasta kaikki tulevat markkinat, niin sitten jotain tapahtui. Alkoi kuulkaas ihmisiä pysähtymään mun teltalla. Korut alkoivat tekemään kauppaa. Jee! Joskus sentään taasen jotain myin! Jipppiiii! Meinasi vain todellinen epätoivo iskeä. Onneks tää viikonloppu ja ulkomarkkinat on (tällä erää) ohi... ennen ensi viikonloppua.

No joo... ei ole vielä parhaimmat kelit meikäläisen kesäisille koruille tai jotain?! En tiiä. Alko vaan pänniä ihan sikana. Ja saahan sitä pänniä joku päivä! Ainakin mukavaa oli se, että taas näin hirmuisen määrän tuttuja, ystäviä, vanhoja työkavereita, vanhoja koulukavereita. Nyt on vaan tästä raittiinilman myrkytyksestä ihan naatti-poikki-puhki ja vielä joku on keksinyt tuon kellon siirtämisenkin!!! Pentele. Mä voin ainakin kertoa, että olipa vaikea nousta aamulla ylös sängystä. Se joka väittää, ettei tunnilla ole mitään merkitystä, niin mulle ainakin on. Mä oon ihan sekasin nyt muutamat päivät. Pitäis varmaan tehdä samanlailla kun Venäjä. Jäädä kesäaikaan, kun medjeedevi vai mikä se oli, sanoi, että lehmät on ihan sekasin kellon siirtelystä. Hih. Tääkin lehmä on ihan sekasin :D

Suihku.Emmerdale ja ehkä idols. Nukkumaan. Siinä tämän illan suunnitelma. Huomenna menen taas kampaajalle (siellä saa rampata tällaisen lyhkäsen tukan kanssa kokoajan!). mutta NYYH, kikkurat alkaa loiventumaan. Tukka suortuu ja suortuu. Saan tehtyä muotoiluvaahdolla kikkuraksi. Vaikkakin mulla oli sytokiharat, niin ne oli aikas kivat. Mulla on ikävä niitä. KUITENKAAN siitä huolimatta, en ottaisi yhtään cocktailia enään suonensisäisesti... niin hirveesti en niitä kaipaa. Nih.