Sainpas tehtyä miltein kaikki, mitä eilen suunnittelin. Täytyy kyllä myöntää, että ihan liikaa olin ajatellut tekeväni etukäteen. YRTIT on nyt laitettu, jeeee!! Saas nähdä mitä niistä tulee, kun kerran näin myöhään ne laitoin. Helpompi olisi ollut varmaan ostaa s-kaupasta valmiit yrtit ja nakkaa ne multaan, mutta omia on niiiiiiin paljon kivempi kasvattaa. Myös Bettyn lähettämät VAALEANPUNAISET silkkiunikkojen siemenet sai tänään multaa alle ja päällä, saas nähdä miten mummon taikka siis unikkojen käy. Minä kun en ole todellakaan mikään viherpeukalo. Meillä on sellainen luonnonmukainen piha, voikukka on yleisin kukkiva kukka lukuunottamatta kasvihuoneelta ostettuja ruukkukukkia.

Sain tehtyä uuden penkin, jonne laitoin lempikukkiani päivänkakkaroita ja ruiskaunokkeja (vaaleanpunaisia ja sinisiä). Toivon niin, että ne lähtisi kasvamaan!!! Nimimerkillä: sata kertaa tehnyt ns. niittyä, jossa noita kasvaisi ja tuloksena : EI MITÄÄN!

Mun kynnet alkaa aikuisten oikeasti olemaan niin pitkät, että tämä kirjoittaminen koneella alkaa olemaan supervaikeaa. Täytyy lyhentää niitä oikein urakalla! Eipä se noitten korujenkaan teossa ole hirmuisen kätevää, kun ovat kokoajan tiellä!

Yllätys, yllätys. Olen kerinnyt tänään tehdä myös koruja. Yhdistelin eilen tekemiäni palasia, sillä tällä kertaa syntyy ihan korusettejä! Osassa jopa kaula-ja käsikoru, korvikset ja sormus. Hieman on vain hitaampaa hommaa tuo, kun mukaan ovat tulleet sellaiset hopearenkaat. Ei ole kyllä mun hommaa.. vaikkakin olen aina tykännyt näpertämisestä. Hermot tuossa menee, kun pitää venytellä ja puristella.

Huomenna juoksentelenkin sitten urakalla ympäri kyliä. Ensin treffaan Lohjalla rouvan, jolta käyn hakemassa ison kasan myssyjä kampanjaamme. Sitten PAG-putiikkiin noutamaan myssyjä ja sen jälkeen kohti Meilahtea viemään myssyt, jotta eivät joudu ilman olemaan. Sen jälkeen kerkiän käydä äitin luona turisemassa ja illalla tapaan lapsuuden ystäväni, johon törmäsin pari kuukautta sitten facebookissa. Ei olla nähty ainakaan miljoonaan vuoteen!! Facebookista mulla oliskin sata tarinaa, mukavia sellaisia, mutta niitä myöhemmin. Nyt on pakko lähteä laittamaan ruokaa, jotta nälkäinen Ukko-kulta ja minä itte saadaan jotain ravintoa tänään.

Tässä kuitekin piristykseksi tänään saapunut ihana VAALEANPUNAINEN kaulin (jolla saan tehtyä varmasti hienoja koruja!!!) ja koruviritelmä, joka on vielä kesken. Tähän settiin on korvikset ja sormus. Nyt täytyy sanoa, että pitkästä aikaa mun on kiva olla. Saikkua on vielä 2 viikkoa jäljellä, saadaan varmasti Sanna töihinkin taasen!!

OK, myönnetään. Tuo on lasten kaulin..mutta vaaleanpunainen ja kätevä varmasti korujen teossa!