Minäpä voitin eilen! Jeeee! Voitin ruisleivän ja nyt tilanne on 1-1. Aivan kauhea mieliteko iski eilen tuota ruisleipää kohtaan, mutta minäpä pidin pintani! Jeeeee! Välillä näinkin päin, kun yleensä tuo ruisleipä on voittanut.

Tänään olen juossut ympäri kyliä, kun piti hommata hieman somisteita korujen jälleenmyyntipaikkoihin. Olen siis kierrellyt kirppiksiä ja ikeaa ympäri, ollut hankkimassa ziljoona kehystä, joista kehittelen korutelineet. Hieman vielä tarvitsee mustaa maalia, kangasta ja tietenkin vaaleanpunaista maalia. Hih, tietty!! Luulitteko, että nyt ihan mustaksi meinaan somistuksen tehdä :D :D

Mä olen niin odottanut viikon takaisten pikkujoulujen pöytäkirjaa!!! Meillä on maailman paras sihteeri ja hänen kontille taas iskettiin tämäkin homma. Tässä se nyt on. Niin mainio teksti ja niin siitä illasta kertova. Oih.

Olen päättänyt muuten hieman helpottaa tätä minun "Sanna kesäkuntoon"-projektia. Lupasin itselleni, että muutaman viikon välein saan lauantaina nauttia lasillisen punaviiniä, sekä jotain muuta hiilihydraatitonta ruokaa kuin soppaa. Urakkaa minulla on sen verran paljon , että pienet "herkuttelut" eivät sitä urakkaa ehkä sotke. Katsotaan! Jos sen takia alkaa tulla takapakkia taikka huonompia suuntia, niin silloin tämä lopetetaan. Kokeilen ainakin. Uskoisin, että tuolla tavalla saisin hieman ehkä hillittyä noita mielitekoja paremmin?! Kuka tietää?