Muutaman päivän nyt mietittyäni, haluan kertoa teillekin yhden salaisuuden. Tämä ei liity nyt niihin suuriin elämänmuutos salaisuuksiin, joista puuttuu vielä se 3/3-salaisuus. Vaan...Sain yhteydenoton jännältä taholta pari päivää sitten... Tässä on linkki, johon asia liittyi:

http://www.cisionwire.fi/cision-finland/cision-listasi-terveysblogit

Minä ja mun höpinät..... Huh. Olen ollut äimän käkenä, hämmästynyt, ihmeissäni, innoissani, suoraan sanoen ihan pihalla. Hih. Tai sitten valitsijat ovat sokaistuneet vaaleanpunaisesta blogistani niin, ettei heillä ollut muuta mahdollisuutta kuin liittää minut top-10-listalle  . Enpä olisi kuuna päivänä ajatellut, että syövän kanssa taisteluni ja siitä kirjoittelu (apinanraivokohtauksineen) saisi tällaisen maininnan. Tuntuu hyvältä, vaikka kuuna päivänä minulla ei tällaista ajatusta tai ainakaan tarkoitusta ollut missään pienessä mielessänikään. Kunhan saisin höpistä johonkin ja purkaa ajatuksia elämästä ja sen tuomista syvistä kuopista sairastumisen myötä. Hassua on myös se, että melkeinpä kaikki muut listan blogit ovat terveyteen ja ravintoon liittyviä, minä olen se "sairas"-blogi.. noh, terveyteen sekin liittyy, tietenkin! HIH...sairas-blogi.

Tänään saan kunnia-arvoisia vieraita. Kummityttö saapuu yökylään äitinsä kanssa. Tiedossa siis alkuun minulla aivan sairaan nopea siivousurakka (ennenkuin tänne kehtaa ketään päästääkään), askartelua, pelaamista, varmasti Idolsin katsomista ja kaikkea muuta jännää. Tietysti kummitytön äitin kanssa varmasti eksytään taas keskustelemaan lukioajoista ja kaikenmaailman nuoruus-jutuista... Ihana päivä siis tulossa. Nyt karkaan siivoamaan, muuten tästä ei tule mittään.