, mutta ei ihan vielä. Sillä kerrankin nautin toisten pienestä härnäämisestä ja te saatte arvailla, mikä se jymy-ylläri oikein on. Helpotan hommaa siten, että annan vaihtoehtoja ja niistä saatte valita. Oon mä kyllä inhottava... anteeksi. Tämä on omaa elämääni koskettava jymy-ylläri, josta olen tällä hetkellä todella onnellinen ja ylpeä. Voi ei, oon mä tosissaan todella ärsyttävä. Yksi tässä kirjoituksessa kerrotuista asioista on tosi ja minun jymy-yllärini. Löydätköhän sen?

1. Kosin Ukko-Kultaa

2. Ukko-Kulta kosi minua

3. Voitimme vapaavalintaisen maailmanympärimatkan matkatoimiston järjestämässä kilpailussa

4. Löysin ja sain ostettua unelmieni vaaleanpunaisen auton

5. Sain Ukko-Kullalta vihdoin luvan maalata talon vaaleanpunaiseksi

6. Voitimme veikkauksen pelistä rahaa

7. Viime viikolla Tikkurilan markkinoilla, Jukka Rintala osti minulta korun

8. Minun ei tarvitse enään mennä ollenkaan töihin

Siinähän on teillä pohdittavaa... HIH! Mä olen niin inhottava, tiedän. Anteeksi jo valmiiksi teidän kiusaaminen. Välillä vain pieni ihminen saa tällaisesta pienen tyydytyksen. Toivottavasti OIKEASTI jymy-ylläri on sellainen, joka saa hieman teidänkin leukaluut loksahtamaan. Minulla ainakin kävi niin. Kivaa arvailupäivää. Saatan kertoa vastauksen tänään... taikka jopa huomenna. Kommentteja kehiin!!

Ai niin, tämän viikon tulos: PPP-projekti -7,1kg      YHT. -7,9kg . Kaksi viikkoa siis takana.