Huh. Tänään olen ollut ihan nukkuneen rukous, kun viikonloppu meni tuolla Kotkan suunnalla. Perjantaina auto startattiin ja lähdettiin kohti ystäväpariskuntaa... valvottiin yhteen yöllä ja herättiin viideltä markkinoille. Justiinsa niin, tosi järkevää. Mahtavat naapurit markkinoilla, tuttu kirjapäällikkö syksyltä sekä setä joka myi myös koruja. Apulaisena toimi ihana Tiina, joka oli tullut mukaan nauttimaan minun kanssa markkinahumusta. Kerettiin loistavasti vitsailla, vinoilla, tarinoida ja turinoida, sillä valitettavasti kauppa ei kyllä ihan hyvin käynyt, mutta ainakin monta vuotta saatiin elinikää lisää, niin paljon naurettiin. Aivan mahtavaa!!! Kivaa!

Tänään onkin sitten otettu kiinni univelkoja ja nukuin pitkät yöunet sekä päivällä vielä vetelin kylmästi päikkäreitä. Hoh-hoijaa. Hyvää on kuitenkin tehnyt! Jospa huomenna olisi jo sitten taas touhotuskunnossa? Toivotaan.

Ei mulla oikein mitään asiaakaan ole. Sopiiko, jos tule turisemaan paremmin huomenna. Pää on tyhjä ja mahakin huutaa illan viimeistä soppaa. Mä lähden nautiskelemaan iltaruuan. kunhan tulin kertomaan, että elossa ollaan ja maailman parhaimmat markkinat takanapäin.

Tämän viikon tulos: PPP-projekti -1,7kg  YHT. -14,8kg/ 5 vkoa.

Lisäys: Ai niin, mä lupasin niitä senttejä tällä viikolla. 4viikon cambridge-kuurilla on lähtenyt: rinnanympärys -9cm, vyötärö -6cm, lantio -20cm, reisi -7cm, hauis (luetaan alli) -3,5cm. Eipä ihme, jotta housut tippuu :)