Nyt on kuulkaa virkattu sitä yhtä ainutta pipo-rakasta niin, että vasen olkapää on ihan pipi. En mä kyllä ymmärrä miten vasen voi kipeytyä, kun olen oikeakätinen!? Täytyy siis pitää hetkinen paussia, jos malttaa...ettei ihan sairaslomalle joudu kipeän olkapään takia. Vitsi, vitsi!!

Eilen meni taas ”ihan hieman” pohdiskeluksi tuon työhomman kanssa. Yllätys, yllätys, tänään on taas ihan eri ääni kellossa (voi teitä miesraasuja, jos kaikki naiset ovat tällaisia). Se on kuulkaa mentävä tukka putkella ja innosta piukeena töihin, otettava vastaan mitä tuleman pitää. Mitä mä täällä oikein jostain töihinmenosta eilen mutisin?? Häh? Minä elän, minä hengitän, kävelen, sormet liikkuu jne. Höpötin eilen, että tämä tuli niin äkkiä... Kaikki asiathan tulee välillä äkkiä, eikä kysellä voisko taikka saisko.. ne vain tulee. Sairaus saattaa tulla äkkiä, takaisin terveenä äkkiä ja töihin takaisin äkkiä. Eipä se syöpäkään minulta viime kesänä kysynyt, että mitäs jos tulisin? Se vaan tuli. Ja nyt on töihin mentävä, niin. Ja hetken päästä minua odottaa VUODEN vuorotteluvapaa. Se on siellä jossain tulevaisuudessa minuu odottamassa. Läl-läl-lää!

Jaahas.. mahdoinkohan saada auringonpistoksen tuolla ulkona äsken? Aivan ihana ilma! Olin tuolla ulkona taas pomppimassa vaalenapunaisessa valokuvausasussani ottamassa kuvia tuosta hirrrrmuisesta lumimäärästä, mitä meillä on. Ei ole ikuna ollut noin paljoa! Ukko-Kulta joutui (pääsi) eilen tekemään lumitöitä kolme kertaa, sen verran paljon meillä sitä tuli.

Mä olen touhottanut tänään tuon sytomyssykampanjan kanssa ja kuulkaas, me laajennettiin nyt kampanjaa Meikun lisäksi sitä tuonne Lohjan sairaalan sytostaattiosastolle. Lisäksi olen touhottanut kaikkea muutakin asian tiimoilta.. katsotaan poikiiko mitään. Kerron sitten myöhemmin, jos tulee kerrottavaa. Onpas niin ihanaa olla tuollaisessa kampanjassa mukana. Jos olisi olemassa sellainen ammatti kuin touhutäti, niin mä haluaisin olla sellainen. Se sopis varmasti mulle kuin nenä päähän.

Huomenna on muuten herätys kello 4:45... JAIKS! Niin tietysti, arvasitte! Jääkiekkoo, jääkiekkoo. On se kyllä hullua..mutta pakko se on herätä. Täällä mä istun sitten Ukko-Kullan kanssa, Suomi antennipipo päässäni, syön kynsiäni aamukahvin kera ja huudetaan niin lujaa, että kissat piiloutuu matsin ajaksi sängyn alle. Mä oon aina ihaillu Antsan selostusta, olis ihana taito puhua noin nopeasti..vaikka siitä ei meinaa joskus saada edes selvää. Omasta mielestäni, mulla kyllä ajatus kulkee varmasti yhtä lujaa kuin Antsan selostus, mutta en saa sitä ulos kyllä millään tuossa tahdissa.. Onneksi..ehkä kuitenkin.

No niin, johan mä tässä jo paussia pidinkin.. Lähden tuon myssyn kimppuun, jotta se joskus valmistuisi. Ilostutan teitä tänään taas maisemakuvalla... Kuva on otettu muutama vuosi sitten ja sillä on nimikin.

”Kaunis maailmanloppu”