Joo. Taas tätä.. väsyttää ja väsyttää enemmänkin. Aikas rankka viikon aloitus. Noh, 2 hoitokertaa takana ja kolme enää edessä, nokka menosuuntaa kohti vain (siis sohvaa kohti, ihan pian).

Niin ja tosiaan. Mä saan erikoispalveluna perjantaina uudenvuodenpäivänä sytostaattihoidon siellä osastolla. Ihan yksinään menen ja olen. Hoitajat sekoittaa cocktailit. Hoitoa ei minulla saa siirtää eikä pausseja saa pidellä, joten pyhänäkin homma hoituu. Hirmu vaikeeta mulla on nyt päättää, että mille paikalle mä haluaisin mennä istumaan...Ehkä mietin sitä vielä hetken.

Jännä homma tällä viikolla, sillä mä olen joutunut makuupaikalle hoitojen ajaksi ja kahden hengen huoneeseenkin. Siinähän sitä väsy tuleekin, kun siinä pötköttää nelisen tuntia hissukseen. Aikasemmin olen aina ollut tuolipaikalla, mutta nyt taitaa olla osastolla hieman ruuhkaa noitten arkipyhien kanssa.. Maataan sitten. Tänään sattui huonekaveriksi hieman yli 70-vuotias mummeli, jonka kanssa suut vaahdoten puhuttiin koko hoitoaika. Vihdistä oli tämäkin rouva kotoisin, joten parannettiin siinä samalla kotikunnan asioita sähköverkosta vedenlaatuun. Olipa mukavaa! Taas ikävämpänä hommana oli, että rouva oli sairastanut munasarjasyöpää vuodesta 2001.. uusiutunut kaksi kertaa. Aikasmoisen kirjon oli hän eri sytostaatteja saanut kokeilla ja uutta taas tälläkin kerralla kokeiltiin.

Minun silmät lumpsahtaa kohta kiinni, siinä on väsymyksen taso tänään. Huh. Illalla odotettavissa tiistaitten tapaan kuumetta ja horkkaa..Otan kylläkin ennakkoon taas sitä paratabsia (tiedoksi Tainalle).

Ei tule turinoista nyt oikein mitään eikä kohta ei näe kirjoittaakaan, kun silmäluomet alkaa roikkua näkyvyyden eessä. Lupasin kuitenkin niitä labratuloksia.. tässä taulukko niistä. Hyvässä kunnossa ollaan arvojen suhteen. Yksi hoitaja sanoikin, että on tässä suhteessa runsas liha luitten ympärillä auttaa.. Lihhaa mulla onkin luitten ympärillä ihan toisillekin jakaa ja sitä pehmeempääkin versioo kans. Tsaukkis ja paukkis, se on moro.

 


 

Hb

B-Leuk

B-Trom

CA12-5

Ennen leikkausta

99

11,3

533

190

Syto Vko 1

120

9,2

550

27

Vko 2

126

9,7

436

-

Vko 3

118

6,2

484

-

Vko 4

119

5,1

510

18

Vko 5

120

8,1

608

-

Vko 6

117

7,3

461

-

Vko 7

116

5,4

347

21

Vko 8

116

8,7

576

-

Vko 9

112

6,2

466

-

Vko 10

115

7

318

16