Hih..joo. Tiiviitten 12 viikon sytostaattihoitojen aikana ei saanut sairastua, muuten hoitovaste olisi pienempi, jos hoitoja jouduttaisiin siirtämään esim. flunssan takia. Arvatkaahan kuka palelee tällä hetkellä ja nenä vuotaa kuin Niagaran putous? Pitihän se arvata! Mutta mä olen onnellinen! Mä en tullut kipeäksi hoitojen aikana. Olin piilossa kotona pahimman sikaflunssan aikaan. En tavannut vähänkään nuhaisia ystäviäni ja mä en tullut kipeeksi kertaakaan. Hip Hei! Nythän sen sitten oli tultava. Kyllähän mä tuossa viikonloppuna jo hieman kiroilin mielessäni, kun Ukko-Kulta tuli nuhanenäksi oikein kunnolla.. olin varma, että tauti tarttuu muhun ja viimeinen hoito joudutaan siirtämään. Ja varsinkaan, kun en osaa olla pusu-tai halilakossa. Yhtäkään päivää ei saa mennä, ettei meillä pussailla tai halailla!! Haliminen on niin kivaa! Ja nyt puhun H-A-L-I-M-I-S-E-S-T-A, en mistään muusta tässä kohtaa!

Voi että mua naurattaa, kun eilen kirjoitin hassun sanayhdistelmän: ” Sannan-pää-pysyy-kunnossa-gynekäynti”... Hih... Siis tämän tarkoitus oli siis pitää Sannan yläpää kunnossa.. Tuostakin olisi saanut niin monta ajatusta, gynestähän tulee mieleen vain yksi pää.. Mutta siis henkisen hyvinvoinnin reissu on siis huomenna (pääasiassa).

Kuume taitaa nousta, kun jututkin on tällaiset, mutta pakko oli tulla kirjoittelemaan. Olen siis jäänyt omaan blogiini koukkuun. Täähän on mun työ tällä hetkellä : Päivitä blogi. Sehän on kuin: Lue sähköposti. Tee laskut. Tee uusi työvuorolista.Hih.

Energinen päivä muuten tänään. Heräsin (kylläkin huonosti nukutun yön jälkeen) täysin energiaa täynnä ja mielessä oli monta asiaa, mitä tehdä tänään. Nythän, kun hoidotkin on loppu, niin en voi vedota siihen, että väsyttää tai olen sairas ?! Vai voinko? Pikkuhiljaa on alettava keräämään voimia, on saatava arki käyntiin, tehtävä asioita, joista olen sairaana ja väsyneenä laistanut. Yksi asia kans mitä mietin, oli tuo nukkuminen. Otan tavoitteeksi yöunien vähentämisen sekä aamuisemmalla ylösnousemisen. Mähän inhoa herätyskelloa, mutta kyllähän siihen on taas totuttava.. ainakin rytminsiirron verran. Olisin onnellinen, jos heräisin aamuisin vaikkapa kahdeksan jälkeen. Nyt varmaan puolet teistä hörähti, että maksaisitte maltaita, jos saisitte nukkua niin pitkään :) Tiedetään! Mutta tuossa on hyvä tavoite, ainakin minulle. Niin ja huomautuksena, että aamun energialla tein ne hommat, mitä suunnittelinkin!

Jaahas, lisää talvikuvia tahtoisitte (tai ainakin äiti tahtoo). Mmmmmm...tämän kuvan sain otettua maanantaina, kun tulin illalla myöhää ystäväni luota. Koivukuja hieman erinäköisenä, jännittävä vai mitä? Valoituksena toimii autoni pitkät ajovalot.