Tuloksesi:

Sosiaalinen 78%
 
 
Tieteellinen 25%
 
Systemaattinen 40%
 
Yrittävä 58%
 
Taiteellinen 50%
 
Käytännöllinen 37%
 

Vastauksiesi perusteella olet sosiaalinen ja yrittävä. Alle on listattu joukko ammatteja, joissa voit parhaiten hyödyntää näitä ominaisuuksia. Tarkemmat kuvaukset eri ammateista ja niihin kouluttautumisesta löydät ammattinetti.fi:stä.

Myyntiedustaja
Työhönottaja
Hotellinjohtaja
Työntutkija
Työnohjaaja
Etsivä
Autokoulun opettaja
Lastenhoitaja
Koulupsykologi

Tästä testiin

 

Tänään hauskuutin itseäni tekemällä ammatinvalintatestejä.. älkää vain kysykö, että miksi. Kunhan kokeilin. Tuo etsivä olisi aikas hauska...hih. Mistä ne näitä ammatteja tähän keksiikään?

Vappu oli ja meni. Meillä oli varsin ihania vieraita koko viikonlopun. Meitä hauskuutti kuuden peuran ryhmä, jotka tasan tarkkaan kellon tarkkuudella klo 21 saapuivat ikkunamme eteen pyörimään ja kirmailemaan ympäriinsä. Lähimmillään parikymmentä metriä ikkunasta. Kyllä siinä kuulkaa silmä lepäsi. Kuinka kauniita nuo eläimet onkaan. Valkohäntäpeuria näyttivät olevan, kun innoissaan ajoivat toisiaan takaa hännät pystyssä. Nyt tämä ryhmä on käynyt kolme iltaa meitä viihdyttämässä..katsotaan saapuvatko esitystä pitämään vielä jatkossakin. Sopivan rauhallista vappuvierasta meille!! Ainoastaan minua harmittaa tässä se, että aina kun kummityttöni on kylässä, niin yritämme kiikareitten avulla etsimällä etsiä kaikkea metsän elävää, mutta mitään ei oikeastaan nähdä. No joo..pöllön oksennukset on löydetty :) Nyt sitten tuo lauma on joka ilta meidän ikkunan alla. Noh, ehkä joku kerta sitten kummitytönkin kera saadaan nauttia tästä esityksestä. Näinhän ne menee luonnonlait.

Ette ikinä usko korvianne, kun kerron seuraavan pienen jutun. Arvatkaahan miljoona kertaa mitä Ukko-Kulta pyysi minua tekemään!? Siis vielä kertauksena: Mitä Ukko-Kulta pyysi minua tekemään? Hänelle tuli viikonloppuna idea, että minä voisin maalata meidän sademittarin vaaleanpunaiseksi! Siis kertaus: Hän pyysi minua maalaamaan meidän sademittarin vaaleanpunaiseksi!!??!! Minun mieleeni kalskahtaa, että tämä on pienen pieni piristys yritys minua kohtaan..sillä minähän maalaisin kaikki maailman asiat vaaleanpunaiseksi jos saisin. Sademittari ei kyllä tullut heti mieleeni. Loistava idea!! Se on sellainen musta metallinen, missä on kissa ja hiirikuvioita ja teline tietysti mittarille. Nyt minä siis saan sutaista sen mustan metallihärpäkkeen vaaleanpunaiseksi! Jipppiiii! Nyt vain odottelen sitten pari päivää, kun on kerran luvattu sadetta. Aurinkoisena päivänä sen sitten joskus maalaa hurautan. Jipppiiiii sille!

Ajatukset ovat myllertäneet taas a:sta ö:hön tässä viime päivinä taasen, mutta pikkuhiljaa alan tajuta, että minähän olen sairaslomalla. Eihän siinä sitten mennyt kuin pari viikkoa. Arvatkaapas mitä mun verenpaineille on käynyt? Työterveyslääkärillä pari viikkoa ne oli tuon verenpainekortin mukaan 144/109 (ennen sairaslomaa) ja nyt viikonloppuna mittailtiin Ukko-Kullan kanssa paineet, niin mulla oli 124/77... Onkohan ihan hieman mahdollista, että mä stressaan tuolla töissä ihan liikaa?! Ainakin verenpaineitten mukaan kyllä.. Tietysti nuo nesteenpoistolääkkeet saattaa myös alentaa verenpainetta, mutta nyt ollaan samoissa lukemissa kuin helmikuussa ( ennen töitten alkua, syöpä-sairaslomalla). Toisaalta, jos ne nuin hurjasti nousee pelkän työn takia, niin olisi varmasti aika keksiä jotain muuta.. Noilla verenpaineilla, tällä ylipainolla.. elämästä saattaisi tulla aikas lyhyt ja vielä kun on tuo syöpäkin ollut.. just joo. Loppu oli nyt hiukka taas sannamaista ironiaa.. Mutta kuiteskin. Mietintämyssyyn taas tavaraa.

Tuli muuten tänään yksi ilouutinen. Kerron sen nyt teille hieman epävirallisesti. Meille on Uudenmaan sytomyssykampanjaan tullut sellaisella vauhdilla noita myssyjä, että pystyimme taasen laajentamaan lahjoituskohteita. JEEEEEEEE! Tänään olen keskustellut Naistenklinikan osasto 11:n osastohoitajan kanssa ja luovutamme siis sinnekin myssyjä tämän kuun loppupuolella. Ja tämähän on se meikäläisen osasto, jossa itsekin sain sytostaattihoitoja. Niin ihanaa! Toivoin salaa koko sydämestäni, että myssyjä tulisi niin paljon, että saataisiin tämäkin osasto mukaan ja näin kävi. Ihanaa!!

Nyt minä lopetan nämä höpöttelyt tällä erää. Tänään oli taas niitä päiviä, etten tiennyt mitä tänne kirjoittaisin, kun tänne tulin. Eipä tuota tekstiä kovin paljoa irronnut.. heh.