Oih, mä olen poikki.

Onkin sitten fiksua mennä äitille yöksi kun markkinapaikka on lähellä... Tehtiin sitten eilen vähän koruja äitin kanssa. Viimeinen satsi laitettiin uuniin kahden aikaan yöllä. Jep, yötöiksi meni, kun kaksi hullua innostuu :) Aivan mahtavan kivaa oli ja kahviakin meni muutama kuppi.

Olen (taas) naatti-poikki-väsynyt. Raittiinilmanmyrkytys varmaan?! On tuo torilla nököttäminen aikas rankkaa, vaikkei mitään hirmuisesti tekisikään. Kiva kun kävitte moikkaamassa!! Kiitos RK:lle myöskin kivoista "hieman "vaaleanpunaisista kuvista!! Omalla määräysvallalla, laitan nyt toisen niistä tänne esille. Kiittis!

Lasillinen kiellettyä punaviiniä tänään ja jo silmäluomia painaa. Nyt karkaan Ukko-Kullan ja Elvarin kainaloon, mulla on ollut niitä hirmu ikävä (mahtuu mun isoon kainaloon kyllä vieläJesse James ja Tedikin, jotteivat tuu mustasukkaisiksi). Kerrottakoot vielä, että ensi viikonloppuna on sitten tämän talven vikat ULKOmarkkinat, eihän tuolla tarkene kukaan!! Kylmä, kostea ja märkää..Yäk!

Kivaa lauantaita!!