Tänne mä tulen aina komentamaan itseäni ja niin teen nyttenkin.

Mitä ihmettä mä täällä murehdin!? Häh?! Nyt sitä asennetta peliin ja lopetat sen kaiken maailman ajatustenpenkomisen nyt tähän paikkaan! Nih. On aika nauttia tästä hetkestä, tästä elämästä, eikä murehtia sitä ja sillä siisti. Mä olen nyt niin kyllästynyt tähän mökötysvaiheeseen, että oikein pännii! Nyt tän on oikeasti loputtava taikka jään tähän ajatustensolmuun loppuiäkseni, sillä mitään suoraa vastausta taikka ratkaisua ei tähän hommaan nyt ole. Nih!

Syöpä oli ja meni. Minä olen tässä. Mulla toimii jalat, kädet, kävelen ja juoksen (kunhan saan laihdutettua, nyt vois polvet mennä rikki). Minulla toimii pääkoppa (suurinpiirtein), minulla on Ukko-Kulta, koti ja ne vaaleanpunaiset maitokärryt. Luonto on puhjennyt kukkaan ja miten kaunista ulkona onkaan, vaikkakin sataa kaatamalla. Nauti elämästä, pöhkö! ( sademittarin mukaan on tullut muuten vettä 56 milliä kahden vuorokauden aikana...aikas paljon!!!!!)

Enhän olisi Sannasatalasissa, jos en tekisi kaikkea samaan aikaan, taikka siis yrittäisi tehdä. Nyt olen suunnnitellut seuraavaa. Mieli täytyy virkistää: kivoja asioita, kivoja harrastuksia, ulkoilua, liikkumista. Täytyy alkaa keventämään itseään: ruokavalioon muutos---> mieli virkistyy ja olo kohenee. Saattaapi siinä muutama kilokin karata (toivottavasti). EI tästä muuten tule mitään. Muuten minä vaan mökötän täällä, enkä saa mitään aikaiseksi. Enkä sillä tapaa pääse näistä taikka tästä huonosta fiilinkistä mihinkään, vaivun vain syvemmälle.

Olin muuten lauantaina ekaa kertaa torilla myymässä koruja. Päätin viime viikolla mökötyksissäni, että jotain on tehtävä ja ihmistenilmoille on mentävä! Varasin sitten Hyvinkään torilta paikan itselleni ja olin siellä lauantaina jo kukonlaulun aikaan. Noh, eipä ollut oikea foorumi noille koruille, mutta kokemusta rikkaampi olen ja sain nauttia kauniista, aurinkoisesta säästä. Kymmenisen korua sain myytyä... jotain sekin tietysti. Pääasia oli, että sain lähdettyä ja tein sen. Tää mun saamattomuus on ollut kyllä ihan huipussaan lähiaikoina.

Näillä eväillä lähdetään tähän viikkoon ja katsotaan mitä tuleman pitää. Ainakin ajatusten tasolla olen hyvän suunnitelman tehnyt, nyt vielä siirrän sen käytäntöön. Alta pois!