Onpa ollut makeita päiviä...

Koko viikko on ollut yhtä hulinaa. Porissa meni sen verran hyvin, että mulla tuli paniikki, että korut eivät todellakaan riitä mihinkään, varsinkin kun mun kesäfestarikiertue alkaa jo itseasiassa ensi viikolla Rauma rock rockista. Kaksi täyttä päivää olen siis tehnyt karkkikoruja, fimomassasta. Englanninlakua kaulanauhaan ja  korvikseksi, vaahtokarkkeja, donitseja tilaustyönä ja muuten vain kaikkea mageeta ja mahtavaa. Muistutan tässä vaiheessa, että olen laihdutuskuurilla taikka siis "Sanna kesäkuntoon-projektissa" edelleen ja täytyy sanoa, että karkkihimon puolesta mua alkoi 13 tunnin korujen teon jälkeen ököttämään kaikki karkit. Jos joku olisi tullut tuomaan mulle tuon päivän jälkeen noita samaisia karkkeja, olisin sanonut että morjens ja ei kiitos, mulle riittää.

Hurjan kahden päivän karkkikoru-väännön jälkeen oli aika alkaa tehtailemaan kakkuja vaarin 85-vuotis syntymäpäiville. Olen synttäreitten kakkupäällikkö, joten päätin vaatimattomasti tehdä maailman parasta juustokakkua 4 kpl mansikkamelban kera ja sitten siihen bonuksena vielä paholaisen suklaakakkua, joka sisältää baileyskreemiä sekä suklaa-omarkarkki ganachea... Enkelten ruokaa pahoilaisen kakussa on muistaakseni tuon kakun nimi. Se on niin hyväääääääää! Edelleenkin huomautan, että olen laihiksella ja pärjäsinkin ihan hyvin. En nuollut sormiani kertaakaan, varsinkin suklaakakun teossa kun ne tuppaa likaantumaan helposti. Ainoastaan maistoin tilkan baileysta, ennenkuin lisäsin sitä kreemin sekaan ( jotta on kunnossa siis).

Jotta ei ihan löhlilyiksi menisi tämä viikko, niin tänään kerkesin olla markkinoilla Forssassa. Huh. Kaiken lisäksi sain maailman houkuttelevimman työtarjouksen keskiviikkona, huh. Lounastreffeillä jatkuu tämän työtarjouksen jatkojalostus ensi viikolla ja sitten saa muutaman yön varmastikin valvoa, kun miettii lähteäkkö vaiko eikö. Työtarjous koskee töihinpaluuta syyskuun alussa vuorotteluvapaan jälkeen..eli töihin ei tarvitse nyt kiiruhtaa. HUOMIo: missäköhän välissä tässä töissä vielä kävisi?! Kysympähän vain?

Painonpudotuksesta sen verran, että minulla kokonaisuuspudotus on jo yli 27kg ja Ukko-Kulta on jo melkein tavoitteessaan -13kg (7vko). Että naatiskellaan tässä näistä tuloksista :D

NETTIKAUPPA on myös kulkaa avattu

ELVARI KORUT