Sunnuntai on paras päivä koko viikosta. Silloin kukaan ei oleta sinun tekevän mitään, ainakaan mun mielestä. Saa olla möllöttää, jos tahtoo. Tapani mukaan, olen tänään ollut pois läppärin edestä, päästänyt Ukko-Kullan tekemään yrityksensä kirjanpitohommia ja minä olen tyhjennellyt digiboxin muistia sohvalla. Tänään muuten tuli Elviksestäkin dokumentteja aamusella teemalta, Elviksen Cadillacit.. dokumentti kertoi siitä, kuinka Elvis antoi läheisille ystävilleen ja tuntemattomille Cadillac-autoja rikastuttuaan. Elviksen äitikin sai hienon vaaleanpunaisen Cadillacin. Vau, mä varmaan tekisin ihan samallalailla. Jaettu ilo on paras ilo.

Mä olen tänään ainoastaan tehnyt aivojumppaa, en ole siivonnut, enkä ole saanut aikaiseksi mitään näkyvää. Olen suunnitellut piparkakkutaloa, hienoa sellaista. Huomenna karkaan kauppaan ostamaan taikinaa sekä koristelukarkkeja ja sen jälkeen alkaa kaavojen teko. Vielä on hieman harkinnassa, minkä tyylinen talo tästä syntyykään. Ideoita on monta. Jos ja kun tämä talo sitten valmistuu, niin laitan kuvan näytille.. tai eihän sitä tiedä vielä vaikka syntyisi taloja, jouluunhan on huimasti aikaa.

Tämän päivän kohokohta tulee varmaan olemaan illalla tuleva BB:n finaali. Hitsin vitsi, että me ollaan jääty koukkuun siihen ohjelmaan. Hyvää ”tekemistä” näin sairaslomalla seurata BB:tä, joka tulee telkkarista joka ikinen päivä. Kaikissa meissä asuu pienen pieni tirkistelijä:) Mutta täytyy myös sanoa, että onneksi tuo kausi päättyy.. saa vihdoin katsella jotain muutakin ohjelmaa, kuin sitä. On se ohjelma kyllä kirvoittanut monta keskustelua ruokapöydässä.. kuinka ne nykyajan nuoret onkaan niin julkisuuden hakuisia, jotta tekevät ties mitä kameroiden edessä. Minusta ei olisi tuollaiseen lähtijäksi.. Ja se alkoholinkäyttö, aikas vastuutonta näyttää olevan. Parin oluen tai siiderin jälkeen ei edes muisteta, mitä on tehty. Aikas hurjaa. Mutta mikäs siinä..saapahan sitten täällä ulkopuolella ihmiset keskustelua tästä ohjelmasta aikaiseksi. Joo, mutta toisaalta, kun tässä arvioin BB:n julkisuutta, niin itse kirjoittelen elämästäni julkisessa blogissa.. onko meidän tarkoitusperät tai erot kuitenkaan niin erilaiset?

Uniongelmat vaan vaivaa edelleen.. Eilen pyörin varmasti pari tuntia, ennenkuin nukahdin. En tiedä mistä ihmeestä tuo johtuu. Täytyisi varmaan ostaa sadetakki ja lähteä tuonne sateeseen tarpomaan, josko se antaisi minulle minun unenlahjat takaisin. Ei minulla mitään ihme ajatuksia tule mieleen nukkumaan mennessä, ne ei valvota. Jotenkin tuntuu vain siltä, että samantien sänkyyn mennessä uninen olo vain häviää. Ei mahda mittään. Josko se siitä sitten taas jossain vaiheessa muuttuis paremmaksi, mene ja tiedä. Toivotaan!

Huomenna muuten karkaan taas kylille. Ystäväni kanssa on trehvit ja mennään ulos syömään tuonne Nummelaan. Alan siis oikeasti uhmaamaan sitä sikatautia. Mä en jaksa enää olla pelkästään kotona. Haluun takaisin mun normaaliin elämään, nähdä ja tavata ihmisiä, jutella, höpöttää, nauraa ja turista. Muuten mä tuun kohta hulluksi. Voinnin mukaanhan tässä mennään ja nyt vointi on hyvä. Enhän mä voi loppuelämäksi sulkeutua kotiinkaan kaikenmaailman pöpöjen peloissa. Maalaisjärki (ja käsidesi) kainaloon ja menoks. Mut nyt mä lähen leikkii lötkömakkaraa sohvalle ja odottamaan kohta alkava BB:n finaalia alkavaksi. Kätlin tai Aso saa voittaa!