Johan oli muksa eli mukava päivä tänään. Aamusella kissan pierun aikaan heräsin ja pakkailin viimeiset kirpputoritavarat kasaan. Sitten kiikutin niitä Espooseen Ukko-Kullan autolla. Minun auto oli täynnä markkinatelttaa ja ziljoona korua, en jaksanut niitä tämän keikauksen takia alkaa purkamaan. Kirppiksellä olikin ihan hirmuinen häslinki päällä, sillä aina maanantaisin tulee uusien myyjien tavaroita ja tietysti siellä oli sitten ihmisiä myöskin hamstraamassa tavaraa. Hyvä kun edes hyllyyn kerkesin tavaroita laittaa, niin osa vietiin jo käsistä. Sekä silmät pitkällä tutkailivat myöskin vielä esille laittamattomia tavaroita ostoskärryistä. Hih, hassua!! Toivotaan, että tuolla saan menemään noita tavaroita!! Ainakin mielestäni laitoin niin halpoja hintoja, jotta toivon, ettei mitään tarvitse takaisin kotia kantaa!! Ensi maanantaina vien sitten lisää hirmuisen kasan, kun saan vielä viereisenkin paikan käyttööni!! ...vielä kun kerkiän vain tällä viikolla kasata ne tavarat!

Sitten mää kävin vähän seikkailemassa kaupoissa.. vähän Sinellissä hakemassa korutarpeita ja siellä sun täällä. Oli kuulkaa ihan mielettömän lähellä, etten ostanut tänään hiusväriä!!! Ihan sellaista muutaman pesun kestävää sävytettä vain.. mutta eipä kaupasta löytynyt sellaista, joten jäi sitten ostamatta. Jotenkin oli vain sellainen olo, että olis voinut hieman leikkiä tuolla sävytteellä. Noh, ehkä myöhemmin, joskus. Kestoväriä en varmastikaan tule enään laittamaan, sillä minulla värjätti hiusmallijutuissa joskus 16 vuotiaana hiukset blondiksi ja siitä lähtien olen viime vuoteen asti (hiustenlähtöön asti) värjännyt päätäni kerran kuukaudessa. Mä en taida jaksaa enään sitä ikuista juurikasvua ja sen värjäämistä. Nyt on kiva olla "luonnollisen värinen". Sävytellään sitten vain joskus, kun sille päälle sattuu..

Justiinsa kun pääsin kotio, niin ihana Vihtiin muuttanut lapsuudenkaverini laitteli viestiä, että tulenko tänään käymään! Sittenhän mä karkasin Mian luo. Voi ihkuliinia, kun meillä oli hauskaa.. Siinähän vierähti sitten reilut 5 tuntia ja mä join varmasti kaikki Mian kahvit loppuun. Kierrettiin juuri rempattua taloa, pihaa ja lähimetsätkin sienten merkeissä. Niiiiiin ihana talo ja miten kaunis sisältä!!! On se niin hassua kun jää suustaan kiinni, tein varmasti lähtöä pihallakin 1,5 tuntia kun vain höpötettiin ja turistiin. Muisteltiin vanhoja juttuja, kun oltiin jotain 15-vuotiaita. Kaikenmaailman kommelluksia ja söhellyksiä. Hih, niin hauska päivä!!!!!! Voi että mä olen onnellinen, kun sain näin ihanan naapurin ja yhteyden ihanaan ystävääni näin 20 vuoden jälkeen (naapuri= asuu 10km päässä, eli siis naapuri). Uusiks, uusiks!! Mukaan punaviiniä ja hieman valokuvia 20 vuoden takaa ja miksei videoitakin :)

Tänään alkoi SE kevyempi linja taasen. Tai voikohan sitä nyt kevyeksi sanoa, sillä karppaamalla mä meinaan edelleen tätä hommaa tehdä. Hiilarit pois ruokavaliosta (tai ei kokonaan, vaan päivässä noin 50-60g on sallittua). Energia saadaan pääosin rasvasta ja syön siis paljon kasviksia, jonninverran lihaa ja sitten niitä rasvoja. Tänään en muistanut käydä vaa'alla, mutta huomenna aamulla menen. Teille en kerro, mitä se näyttää. Hyvä jos uskallan itse katsoa.

Huomenna olis se ultraääni siihen lonkkaan...hieman jänskättää ja niin, mietityttää. Mä oikeasti kiroan itseni, jos kyseessä on joku kuluma tai ylipainon aiheuttama vika. Aaaaarrrrgh!! Silti en toivo, että sieltä mitään muutakaan löytyisi. Ihme yhtälö. Ja silti sieltä pitäisi jotain löytyä, mikä selittäisi sen kivun, ettei taas ole jotain ajatuskipuja. Ottakee tästä nyt selvää. Mitään ei saisi löytyä, mutta silti jotain voisi löytyä. Aha. Justiinsa joo.  Ultran jälkeen karkaankin sitten vähän päivämatkalle Anjalankosken suuntaan, menen moikkaamaan ystävääni. Nähtäväksi jää, jäänkö yöksi vai tulenko illaksi kotia. En ole vielä päättänyt.

Miten mulla onkin näin kiire? Koska mä kerkiän tehdä koruja? Koska mä laitan ne loput kirppistavarat? Viikonloppu menee taas markkinoilla ja myyjäisissä... Apuaaaaaaa. Siis positiivinen apua tuo oli. Kivaa kun on aikaa tehdä mitä haluaa!! Mä olen vuorotteluvapaallaaaaaaa!!!!!!! Jippppiiiii!!!!!