Mikä mahtipontinen otsikko!! Ja miten viisas itseasiassa. Saas nähdä, saanko mitään yhtä viisasta tähän otsikon alle kirjailtua.

Kuinkakohan monta kertaa mä olen täällä blogissani kirjoittanut ja pohtinut elämäntarkoituksesta? Yrittänyt keksiä itselleni SITÄ elämää, jota haluaisin elää ja kokea, kun keran sain toisen mahdollisuuden. Voin kertoa, että en nyt edelleenkään sitä ole keksinyt... muutenhan tämän kirjoituksen otsikko olisi ollut jotain JA-ba-da-ba-Duu- tyyppistä taikka vastaavaa tunteitten tuulettelua.

Kuinkakohan monta kertaa mä olen täällä blogissani sanonut, että mulla on nyt hyvä olla? Nyt mun tarttee sanoa, että mulla on erittäin hyvä olla. Olen tajunnut (ainakin tänään), että elämä on täynnä mahdollisuuksia ja niiden täyttämiseen tai toimeksilaittamiseen, on narut sinulla itselläsi. Omissa käsissäsi pitelet oman elämäsi naruja ja jollain pienellä tapaa saat ainakin määrättyä suunnan, jonne haluat lähteä. Sitä mitä siellä suunnalla sitten tapahtuu on ihan toinen juttu...mutta kyllähän te tiedätte. Jotain saa ihan itse päättää ja tehdä :D

Mulla on jo muutaman viikon ollut hieman sellaisia sanotaanko ihmeellisiä juttuja viritteillä ja hhhmmm, kaikkea ei voi paljastaa, mutta jotenkin musta tuntuu, että jotain alkaa tapahtumaan. Sori, että puhun tällaisella salakielellä, mutta näin se on vain välillä tehtävä. Tänäänkin olen keskustellut niin mielenkiintoisista projekteista, että tällainen touhupeppu ei meinaa pysyä tolpillaan... tai ainakaan housuissaan. Mistä näitä oikein tulee? Tarjouksia ja kaikkia ehdotuksia? Kaikkien tarjouksien jälkeen tämä touhupeppu tekee mielessään jo kaiken maailman suunnitelmat ja argh. Olisi valmis jo vaikka mihin. Tässä kohtaa on touhupepunkin aika istua alas ja miettiä rauhassa. Istua ja ihmetellä... Mitä tämä oma mahdollisuuksien elämä pitäisikään sisällään..Mihin suuntaan sitä itse lähtisi.

ps. AI niin...meijän PPP-Projekti. Pikkujoulujen jälkeisen viikon plussatuloksista huolimatta, suunta on taas alaspäin. Tällä erää pudotusta n.23kg. Jipppiiii. Ens viikolla on pakko olla mennyt 25kg. Olis aikas mahtavaa!