Olin täksi päiväksi varannut ajan jäykkäkouristusrokotukseen, kun tuo rokotus meni tänä vuonna vanhaksi. Sainkin sitten kunnon tykityksen samalla reissulla.. Samaan syssyyn sairaanhoitajatäti laittoi minulle MPR:n (tuhkarokko, sikotauti, vihurirokko) sekä influenssarokotteen, jossa myös siis sikaflunssa kun en sitä viime vuonna saanut otettua hoitojen takia. Nyt on mummo täynnä laastareita ja reikiä. Kaikki onneksi hoitui kerralla. Onneksi tuota suht nopeaan lähestyvää reissua varten on olemassa jo ennestään hepatiitti- sekä keltakuumerokotukset. Sairaanhoitajatätikin kyseli, ettei vain ala jo heikottamaan näin monesta piikistä... ei tunnu missään viime vuotisten piikittelyjen jälkeen, vähän vain neulatyyny olo oli.

Olo on muuten ihan hirmuisen pirteä, vaikka en nyt varmasti saa ihan kaikkea aikaiseksi (esimerkiksi sitä siivousta...). Tietysti tuo painonputoaminen vaikuttaa!! Jeeee!! On se kyllä harmi, että housut alkaa ihan oikeasti putoamaan jo urakalla. Tänään olin kylillä pyörimässä, niin hassun näköistä varmasti, kun vuorotellen nostelin ensin housuja ja sitten vetelin rintsikoitten olkaimia ylös. Valitettavasti tisseistähän tuo laihtuminen yleensä alkaa. Ensi viikolla laittelen tänne vähän senteissä, miten olen pienentynyt... ne on meinaan kans aikas mielenkiintoisia lukuja. En vain ole muistanut niitä kirjoitella siellä ryhmässä ylös itselleni. Isoimman luvun muistan, jotta kolmessa viikossa on lähtenyt lantiolta 14cm!! Ihan hullua!!! Onneksi on kaapit täynnä monen kokoisia vaatteita, niin ei tartte ihan heti vaatekauppaan rynnätä tuhlaamaan.

Mulla alkaa olemaan aikas kivanpituiset hiukset muuten. Eilen ottelin hieman kuviakin omasta kuontalosta. Sen verran kivat ja huolettomat ne nyt on, että taidan pysyä tässä pituudessa nyt jonkin aikaa..?! Saas nähdä :) Jotenkin tuntuu, että olen tämän asian todennut jo aikas monta kertaa tässä tukan kasvaessa?!

Tällainen kikkurapää täällä irvistelee ja kirjottelee tarinoita (10kk sytostaattikaljusta).