Täällä sitä möllötellään kotosalla ja vahditaan silmä kovana tuota kissaa. Onneksi en ole töissä, sillä olisin varmaan ihan hermorauniona, jos en saisi tarkkailtua tuota yhtä rakasta möllykkää. Taisin tiistaina olla jo hiukan hysteerinen, olin niin herkällä päällä, että hyvä kun sain eläinlääkärissäkään mitään sanottua taikka ees ymmärtänyt mitään mitä minulle sanottiin. Onneksi Ukko-Kulta oli mukana, niin oli jotain järkeä messissä.

Tilanne on ehkä aavistuksen parempi. Ainakin Elvari antaa silittää ja pökkiikin meitä. Ainoa vaikeus tässä on se, että kun Elvaria ja sen käyttäytymistä tarttis nyt seurata, niin se nukkuu kokoajan... ja itseasiassa kaikki kolme kollia kuorsaa parhaillaankin tuolla sängyllä ja sohvalla. Koita tässä nyt sitten tarkkailla missä kunnossa kukin on ja onko parannusta alkuviikkoon. Elvari on ainakin syönyt hyvin ja nukkuu sikeästi. Taitaa olla aavistuksen univelkaa takana, jos suu on ollut kovinkin kipeä. Noh, huomenna soitto eläinlääkärille ja varmasti mennään antamaan verinäytteet munuaisarvojen kontrollia varten?! Katsotaan.

Minä olen sitten touhottanut täällä kotosalla ja mitäs muutakaan kuin koruja. Hieman uusia ideoita toteuttanut ja vähän väliä käynyt rapsuttelemassa Elvaria. Ajatuksen ovat aikas sekavat Elvarin suhteen, mutta olen onnellinen nyt, että se on kotona. Jos kuolla kupsahtaa, saa sen ainakin tehdä kotona. Hirveintä olisi, jos se jotenkin poistuisi jossain eläinlääkärissä tai lopetettaisiin siellä. Kotona on paras paikka, jos on se aika. Mutta enhän mä halua tietenkään, että se kuolee. Se on mun ensimmäinen kissa ja niin rakas.

En mä osaa nyt kirjottaa mitään järkevää... mutta tässä kuvia eilisen korusaaliista. Uutuutena talviset rintaneulat sekä talviset/jouluiset kaulakorut. Vähän ollaan jo joulumessufiiliksissä..

RINTANEULOJA (6,5cm ja 4cm):

 

 

KAULAKORUJA: