Tänään en jaksa hirmuisesti turista. Mä olen aivan naatti! Siis ihan poikki! Suomeksi : väsynyt, mega-super-hyper-väsynyt. En tietystikään niin väsynyt, kuin sytojen aikaan, se oli eri homma se, mutta väsynyt. Saahan sitä olla ilman vahvoja lääkkeitäkin väsy. Pääsin ekaa kertaa ihan ajoissa töistä ja aikas aikaisinkin, kun laitamme näin lyhkäisillä viikoilla ravintolan kiinni hiukan aikaisemmin..minun ei siis tarvitse jäädä sinne aina päivystämään puoli neljään!! Jippii.  En tiedä johtuuko kellon siirtämisestä vai jonninmoisesta työstressistä vai mistä tää mun väsy. Ehkä sitten kaikesta yhteensä. Kotona olin jo kolmen jälkeen, enkä ole tehnyt mitään, en yhtään mitään. Maannut sohvalla, yritin virkata uutta sytomyssyä, mutta silmät ei vaan pysyneet auki. Höh.

Tänään menenkin sitten jo kohta nukkumaan, se on varma se!

Sitä ennen...tät-tä-rät-tä-räääääää: HIUSKUVIA! Olen aina muistanut kertoa, että se kasvu on villiintynyt.. nyt se on mega-super-hyper-villiintynyt. Jouduinhan ostamaan toissa viikolla oikein mattaa hiusvahaa, jotta se ei sojottaisi joka suuntaan töissä. Eniten kyllä "harmittaa" korvan päälle tulevat tupsut, kun niitä ei meinaa saada taakse eikä eteenpäin siististi. OIkeasti ei siis harmita, minä olen ylpeä jokaisesta kasvavasta hiustupsustani. Tässä kolmen kuvan hurja muodonmuutos. Kutsutaan sitä vaikka "rehotus-kollaassiksi", hassu sana. Hih. Hyvää Yötä !