Kyllä se viikko mennä tupsahtaa vain nopeaan. Ei olisi uskonut maanantaina. Huomenna enää hoito ja sitten saa 3 päivää pitää paussia. Täytyy sanoa, että olen kaikesta huolimatta pirteämpi ja hyvävointisempi, kuin ensimmäisellä viiden syton viikolla 3 viikkoa sitten. Tällä viikolla minua ei ole etonut ja olen nukkunut vain muutaman päivän (sohvalla torkkumista ei oteta huomioon).

Tällä 5 päivän hoitoviikolla on vaikea keksiä mitään kirjoitettavaa tänne, sillä päivät menee tuolla hoidoissa ja illan joko nukun tai katson telkkaria. Eipä siinä mitään kivoja turinoita synny.

Olen muuten saanut postitse taas uusia myssyjä. Otan kuvia heti galleriaan, kunhan tuo silmätulehdus lopettaa minun kiusaamisen.

Ai niin...onhan mulla teille ihan yks täysin hullu juttu kerrottavana... ainakin mun mielestä se on jo hulluutta hipoava. Viime viikollahan tapahtui tuo hiusten leikkuu, kun ne alkoi niin kovasti irtoilemaan. Siinä sitten opeteltiin uuteen ulkonäköön ja hieman porattiinkin. Nythän minulla on sitten parturilaitteen aiheuttama millin siili ja odotin, että tämä siilikin irtoisi pikkuhiljaa niin, että tuloksena olisi täysin kalju. Ne ei kuitenkaan ole nyt niin paljon lähteneet. Mitä minä sitten tein eilen illalla? ...levitin pääni päälle maalarinteippiä ja otin sängenpalasia niin pois... Kokeilin myös tarraharjaa, mutta siinä ei ollut tarpeeksi ”tiukkaa liimaa”. Öööööö. Viime viikolla itkin hiusteni perään ja nyt niitä viimeisiä yritän maalarinteipin kanssa irrotella... Tarviiko tähän nyt enään mitään sanoa? Tämän tarkoituksena on siis omasta mielestäni poistaa vanhat irtoavat hiukset mahdollisimman pian, jotta uusi hieno tuleva tukkani pääsisi kasvamaan ilman mitään esteitä. Koitan rauhoittua...

Turhamaisuutta on havaittavissa.. Kuka teistä naisista valitsee asusteita värien mukaan? Kengät täytyy täsmätä laukun kanssa tai jotkut muut osat ja vaatteet värien mukaan. Meikäläisen homma on nyt sitten hieman vaikeutunut. Nyt asusteisiin on tullut mukaan huivi.. Ok, tänään laitan vaaleanpunaisen huivin, joo sitten pitää olla vaaleanpunainen laukku. Huomiseksi punainen huivi, housut ja laukku tarttee olla sit kans punaset... Apuva! Onneksi mulla on noita huiveja jo valmiiksi aikas paljon (noin 50% on kyllä vaaleanpunaisia, hih) Mustaa huivia en kuitenkaan voi päähäni laittaa, se näyttäisi liian synkältä. Nyt on oltava pirteitä värejä, koska ulkona on niin synkkää!

Tulihan sitä turinaa, kun kerran aloitti. Huomiseen!!