Kaikesta hermojumista, puutumisesta taikka käden pistelystä, hartioitten jumista piittaamatta, päätin tänään tehdä kasan koruja. Enhän ole niitä saanut tehdä taas moneen päivään!!! Viimeksi viime viikolla, eli hurjan kauan aikaa sitten!! Huh. Tulihan sitten tehtyä "pari" korua. Pienen pieni uhmaikä mulla :)

Ja parit helmetkin pyöräyttelin... voi hih sentään. Nyt pitäis olla hartioissa verenkiertoa tämän jälkeen?!

Lähikuvia

Viime yönä sain nukuttua paljon paremmin jo. Olisikohan tuo sirdalud auttanut jonkin verran. Pitäisi kyllä oikeasti käydä lääkärissä, eikä popsia Ukko-Kullan lääkkeitä... mä oon aina ollu sitä mieltä, että kaikkien pitää syödä vain OMIA lääkkeitä ja nyt sitten itte popsin noita. Hyi mua!!

Eipä tuo varmaan pahaa tehnyt tuo eilinen nukkumattina oleskelu. Tulipahan taas kokeiltua, miltä tuntuu ottaa sohvalla päikkärit. Sohva tuli noitten sytojen aikaan todella tutuksi! Enkä kyllä taas muista, koska viimeksi olisin jotain päikkäreitä edes ottanut. Menee tuo loppuviikko taas touhottaessa, huomenna sieniretkeä, perjantaina kirpparitavaroitten tyhjentämistä ja suurien myyntivoittojen noutoa, viikonloppuna suuret maalaismarkkinat Tikkurilassa. Huh. Tikkurilan maalaismarkkinoilta olen kuullut huhuja, että ovat vuoden parhaimmat toisien myyjien sanomana. Sinne minä noita koruja hirmuisen kasan väänsinkin...kun ei mulla niitä koruja hirmuisesti muka ole.. Mutta en mäkään jaksa joka markkinoilla samoja koruja katsella, täytyyhän niitä välillä vaihtaakin!!

Mä karkaan nyt kiireen vilkkaa lakkaamaan nuo korut, jotta kerkiävät kuivua huomiseksi! Ei mulla ihmeempää asiaa ollutkaan. Kuhan taas touhotan. Tuohon painonhallintaprojektiin mulla on uusia suunnitelmia. Niistä lisää myöhemmin. Heissulivei ja zippduiaaa!