Mitä ihmettä tuokin tarkottaa? Rohkea rokan syö? Joku hieno sanonta se on... kaipa sitä on megarohkea jos laittaa hernerokkaa suuhunsa :D

OLEN TEHNYT PÄÄTÖKSEN.

Nyt tämä on totista totta ja pääeellä on nyt hypätty tuntemattomaan. Minusta tulee yrittäjä.

Yrittäjä, hassu sana. Yritän siis saada toimeentuloni ihan itse aikaiseksi. Elvari Korut&Catering. Hih. Mitäköhän lääkkeitä ne ovat minulle tässä viime vuosina antaneet? Naureskeltiin tuossa eilen yhden syöpäsiskon kanssa, että ollaan me kanssa yksiä sytopäitä...kaippa tässä on tullut joku aivovaurio, kun tekee tällaisia päätöksiä! 

Tänään soitin töihin, irtisanouduin, lopetin vuorotteluvapaan ja nyt olen juuri täyttänyt yksityisen elinkeinoharjoittajan perustamispaperit. APUUUAAAAA! Voi apua oikesti. En mä osaa varmaan tätä vieläkään kunnolla jäsennellä. Niin paljon on tapahtunut lyhyessä ajassa. Maailman suurin (edelleen) yskänrakkulakeskittymä on edelleen ylähuulessa...voi apua. Kertokoot se ehkä siitä stressistä, jota tätä päätöstä tehdessä koin.  

Korujen teko siis jatkuu, saas nähdä miten se muuttuu, kun siitä tulee ihan ihkaoikeasti tulonlähde... ja lisänä catering-business, sillä sieltähän minulla on vain tuo 18 vuoden kokemus. Kesäisin olen suunnitellut korujen kanssa kiertämistä ja talvet pitopalvelua...karkeasti ottaen. En mä tiedä vielä ihan kunnolla. Nyt tartten kunnon toimintasuunnitelman. Suuri potkaisu tähän yrityksen perustamiseen on tullut siitä, että tämä kevät on ollut todella vilkasta. Jälleenmyyniyhteydenottoja tulee viikottain ja olen jopa saanut yhden tukkumyyntikyselynkin :D Jippppiiii!! Ja ajatelkaas sitä, että MINÄ en ole vielä asian eteen tehnyt mitään. Odottakaas kun minä alan etsimään vielä niitä jälleenmyyntipaikkoja ja muita keinoja! Energiaa riittää, niinkuin varmaan olette huomanneet. Toinen potkaisu ja viimeinen silaus tuli eilen, kun menin starttirahahakemus-haastatteluun ja mä sain sen!!!!!! Voi apua, apua. Mä meinasin oikeasti alkaa itkemään siellä haastattelussa. Hui. Tosta noin vain johtaja teki päätöksen ja sitten se oli siinä. Samassa tuli ilmi johtajan sininen lempiväri ja minun pakkomielteeni vaaleanpunaiseen...kaikkea kerittiin siis jutella.

Voi apua-apua. Hassua. Elvari korut & catering. Ihana Elvari kissani nyt kyllä nauraa rätkättää tuolla pilven reunalla. Mulla on YRITYS! Y-tunnus!! ..tai siis ei vielä, ehkä ensi viikolla. WoooOOWOOOOWWWWWWW!!!!! HUllua! Nyt mä en ole enään vuorotteluvapaalainen enkä töissä kellään muulla. Teen kaiken itselleni! Kaikki ne tsiljoona tuntia jotka touhotan, touhotan itselleni. Muistakaa nyt nämä valtaisat riemunkiljahdukset ja tuuletukset... voitte sitten vuoden päästä mua muistuttaa näistä!

HUI. Totista totta. Rohkea rokan syö, vaikkakin hernekeitossa on ihan liikaa hiilareita. 

Päätön postaus, mutta niin on päätön myös nyt tämä flikka. Jippppppiiiiiiii!!! Mä oon niin onnellinen!

www.elvari.fi