Minä se vihdoinkin innostuin siivoamaan tänään. Sai kyytiä röyhkiöt ja röykkiöt, lattiat tuli imuroitua ja pestyä. Omia askartelutavararöyhkiöitä tuli hieman käytyä läpi ja on se vaan niin,että oma askarteluhuone olisi tosi pop. En vain viitsi nyt talvea kohti mennessä sitä tuonne ylös alkaa rakentaa, sillä varmastikin siellä olisi liian kylmä.

Perjantaina pitäisi lähteä kohti Kotkaa ja viikonlopun markkinoita. Ukko-Kulta pakkautuu autoon mukaan, sillä saamme samalla käytyä moikkaamassa kahta ihanaa pariskuntaa, jotka meidät viikonlopuksi majoittaakin. Nyt on vaan sellanen homma, että kaikki hommat on tekemättä.... Apua. Kotkan markkinat on palloiluhallissa ja mulla paikka käsityöläisten osastolta. Sinne ei voi ottaa mun vaaleanpunaista prinsessa-myyntikojua... pöydätkin on valmiina ja ne on lyhyemmät kuin mun omat. Koko korukattaus tarttee laittaa siis uusiksi... Jippii. Ja arvatkaa kuka ei oo tehnyt vielä mitään!??!

Oikein: MINÄ. Pitäis tuunailla hieman noita "korutauluja" paremmiks (päällystää kankaalla). Tarkoittaen sitä, että irrotetaan kaikki noin 600 naulaa ja päällystetään kankaalla ja sen jälkeen nakutellaan niihin ne naulat takaisin. Lisäksi pitäisi keksiä joku "juttu" eli juju siihen pöytään, jotta se herättäis mielenkiintoa. Huominen päivä olis aikaa, kun kerran tänään tuhlasin koko päivän siivoamalla...

Viime yö meni tosiaan valvoessa. Kaikki kaksi kättä olivat kipeenä eilisistä piikityksistä, varsinkin tuo jäykkäkouristuskäsi ei antanut mun nukkua hyvin. Se kun sattui vielä olemaan sillä kyljellä, millä yleensä nukun. Onneksi on jo rauhottunut. Kerronpas hauskan tapahtuman tältä viikolta. Meikäläinen on ollut (siis kuulemma) kova kuorsaamaan... välillä olen siihen kyllä itsekin herännyt. Jotenkin nyt on tuntunut siltä, että kuorsaaminen on hurjasti vähentynyt, kun en ole sitä itsekään kuullut(??). Yksi ilta minä menin ennen Ukko-Kultaa nukkumaan ja pyörin sängyssä. Ukko-Kulta istui vielä tietokoneella surffailemassa. Yhtäkkiä päätin kertoa Ukko-Kullallekin tästä oivalluksesta, että en enään muuten kuorsaa niin paljoa. Ukko-kulta repesi nauruun ja sanoi, että tuo nyt oli aikas kornia... Olin meinaan sekunttia aikaisemmin vedellyt kunnon kuorsausaarioita ja heti sen jälkeen havahtunut kertomaan tästä asiasta. Kyllä minuakin nauratti.. miten mä nyt noin olin nukahtanut ja vielä kuorsannut??

Huomenna laitan hirmuisen ideamyllyn pyörimään. 600 naulaa odottaa irrottajaa...jippii.