Johan on jännä, kun on tullut tällainen lukko. Sanotaan vaikka nyt, että blogilukko. Ei meinaa sitten millään irrota yhtään ajatusta, mistä kirjoittaisin tänne. Ehkäpä se kuvaa tätä tämänhetkistä tilannetta, en mä tiedä yhtään mitä mä teen, mitä mun pitäisi tehdä, miten olla, mitä ajatella.

Sekaisin kuin seinäkello.

Kaipa mun kaikki tämän hetkinen sosiaalisuusvire tuli eilen käytettyä siellä sytomyssytapahtumassa, nyt on ihan naatti. Tätä mä jo kerkesin ihmetelläkin tuossa yksi päivä, nimittäin noita mun ammatinvalintatestin sosiaalisuuspisteitä..kirjotinko siitä jo joku päivä? Varsinkaan, kun olo ei itselläni ole ollut kovin sosiaalinen vähään aikaan.. Sitten tein toisena päivänä tuon testin uudelleen, jotta tulisi "oikeat tulokset" ja kas kummaa.. täsmälleen samat prosentit ja ammatit sieltä napsahti. Ei näköjään siinäkään pysty huijaamaan!

Ensi viikoksi luvattiin tänne jo helteitä. Kyllä kuulkaa alkaa silmissä ruoho kasvamaan ja puut vihertämään. Mä niin rakastan kesää, aurinkoa ja lämpöistä ilmaa. Nyt en vain oikein lämpene siitäkään. Vähän sama tilanne kuin Bettylla..hirmuinen lista tekemättömiä asioita, ne hitsin yrtitkin edelleen pusseissa..joo. EN viitsi edes listaa tehdä, sillä olen saamaton. En mä vain jaksa pahoittaa mieltäni sillä. Toivottavasti se aurinko nyt hieman piristäisi,jos sitten se haravakin osuisi käteen vahingossa.

Höh. Arvatkaa inhottaako mua valittaa ja mököttää tänne blogiin!?!? Ihan hirmuisesti ottaa otsalohkoon, etten keksi mitään kivaa ja iloista kirjotettavaa.. sen takia se kirjoittamisen aloittaminenkin on varmasti niin vaikeaa. Oottakaas, mä yritän nyt oikein pinnistää tähän loppuun jonkun positiivisen ajatuksen:

...hhhhmmmm... Ei tuu, ni ei tuu. ..Jääkiekossakaan ei oo MITÄÄN positiivista ainakaan Suomen osalta.