"Emmäää nyt tiiiää, tuollanen pikkasen vaaaaleeeenpunanen toi nyt on"

(vaikka oikeasti kyllä onkin tosi vaaleanpunainen. Hih!!)

Lauantaina näin tuttuja sytomyssyilijöitä myyjäisissä ja meillä oli niin mukavaa Vihtijärvellä VPK:n järjestämissä myyjäisissä. Kiitoksia järjestäjille!! Kiitokset Maaritille kutsusta tulla amukaan korujen kanssa!

Sunnuntai vilahti sitten Hyrylän suurmarkkinoilla ja sieltä sain napattua nämä kuvatkin. Sielläkin näin yllättävän paljon tuttuja, kivaa! Mä niin tykkään tästä mun hienosta teltasta. Pieniä viilauksia olen edelleen suunnitellut esillelaiton kanssa ja ne meinaan toteuttaa tällä viikolla. Ainoastaan huomiseksi olen suunnitellut super-touhotuspäivän aamusta iltaan ja loput viikosta pyhitän koruille ja myyntiteltan tuunaukseen.

Torstaina on kyllä pakko lähteä CSI-agenttien kanssa sieneen, muutenhan ne lähettää mut jonnekin Guantanamoon ihan varmasti!

PPP-projekti kaatui minulla tällä viikolla (=laihdutusprojekti salaisilla sanayhdistelmillä) varmastikin liian vähäiseen juomiseen, enkä tällä tarkoita nyt punaviiniä. Mun pitäis oikeasti juoda vettä enemmän. Tänäänkin otin hurjat puoli litraa vettä mukaan torille ja juomapullossa näyttää edelleen olevan vettä jäljellä. Huomisesta eteenpäin juon päivässä 2,5 litraa vettä. Ihan varmasti. Nih. Vapiskaa vaa'at ensi viikolla!