Kaikkien eilen mainitsemieni lääkkeitten lisäksi sain tänään vielä Bleomysiiniä. Tämä kuulemma aiheuttaa lämmönnousua, joten sitä ehkä sitten tiedossa illaksi normaalin lämmönnousun lisäksi.

Tänään kanyyli saatiin kahden pistämisen jälkeen paikalleen, onneksi. Mihin ne mun hyvät suonetkin ovat hävinneet? Suonet kuulemma pelkää kaikkea jännittävää ja sujahtaa sitten tarpeentullen karkuun. Onneksi oikeasta kädestä saatiin tänään hyvä suoni napattua kiinni, niin pidän siinä nyt kanyylia muutaman päivän, jos vaikka toimisi. Onhan minua nyt piikitetty jo monen tipan edestä.

Nyt alkaa huomaamaan väsymyksen. Se on ehkä suurin sivuoire tällä erää. Kunhan saan tämän kirjoitettua ja hieman syötyä, niin lähden kyllä hieman köllimään sohvalle viltin alle. Kauhulla odottelen viikonloppua, jos huonompi olo kertaantuu hoitojen jatkuessa. Minullahan on vielä tällä viikolla 3 tiputusta.

Tänäänkin oli tiputushuone täynnä, meitä oli 5 naista. Keski-ikä ilman minua taisi olla taas 70v korvilla.. Missäköhän ne kaikki muut nuoret ovat? Mutta viikon aikana näen varmasti monta uutta ihmistä, sillä kaikki nämä tällä erää tapaamani naiset käyvät tiputuksessa vain yhden kerran kolmen viikon välein. Kyllä siinä on naapureilla ihmettelemistä, kun kerron käyväni koko viikon siellä joka päivä.

Mua väsyttää nyt ihan aikusten oikeasti. Nyt saa mennä torkkumaan sohvalle. Täytyykin katsoa, kuinka lyhkäisiksi nämä tekstit vielä jää tällä viikolla... ja päiväkin sujahtaa tuolla hoidoissa. Matka kestää ees-taas  2 tuntia ja paikanpäällä olen 4 tuntia eli yhteensä 6 tuntia. Melkein jo siis työpäivän pituinen juttu:) Työ... mitä se on?