Oikein hävettää, kun täällä ei meinaa keritä käydä piipahtamassa saatikka kirjoittamassa ollenkaan! Hyi mua! Toisaalta se varmastikin alkaa kertomaan siitä, että voin paremmin, eikä ole sellaista "purettavaa" täällä kaikkien kesken.

Erilainen vappu minulla tiedossa. Auto on pakattuna ääriään myöten ja huomenna herätys joskus kolmen aikoihin viimeistään (SIIS aamuyöllä) ja sitten polkaisen pienen punaisen Yarikseni kohti Poria ja Porin vappukarnevaaleja. En mä sinne yksin lähde, auto on täynnä koruja ja vaaleanpunaista prinsessan telttaa, hih. Markkinoille siis! Vähänkö jänskää. Mietinkin, että en ole aikaisemmin Porissa käynyt, mutta olenhan: kaksi kertaa Jazzeilla. Kerran katsomassa Brian Setzeriä ja sen isoa big bandia ja sitten oltiin katsomassa muistaakseni Chuck Berrya joskus aikoinaan, mutta Kirjurinluotohan siinä tuli nähtyä, ei muuta.

Ihanainen Aprillipila sai minut houkuteltua heille yökylään, kun koko viikonlopun nuo markkinat kestävät. Lieneekö minusta hirmuisesti seuraa näillä yöunilla ja siihen päälle vielä markkinat käynnissä klo 8-21... Jep. Onneksi Aprillipila tietää asian, niin ei ole paineita. AINUT mikä ihan sikana pännii, niin Suomen jääkiekkopelithän alkaa huomenna!! Käääääääk, mä en nää ekaa matsia!! Toivotaan, että markkinatelttani eteen olisi raahattuna jättisuuri screeni, jolta voisin katsella peliä, mutta tuskin... sehän olis ku lottovoitto.

Touhoti-touhoti-touhoti... olen muuten saanut avattua koruilleni nettikaupankin! Käyhän vierailulla ELVARI KORUT

Nähdään ja Hauskaa Wappua!