Sain tänään puhelun.

Vuorotteluvapaa vastapari on saatu.

MUN vuoden vuorotteluvapaa alkaa viikon päästä maanantaina 6.9.2010.

Mä olen ihan sekaisin. Ilon kyynel tuli puhelinsoiton aikana. MÄ vuorotteluvapaalle? Jippppiiiiiii!! Vihdoin! Siis huh, häh ja mitäh? Minä ja vuoden vapaa töistä? Apuva!! En pysty nyt mitenkään tätä analysoimaan tätä. Tuuletan niin, että allit heiluu ja hymy on korvissa asti. MINÄ vuorotteluvapaalle heti-kohta-melkein-justiinsa!!!!!

Kerkiän tehdä koruja, kerkiän käydä myymässä niitä, kerkiän väsäillä, kerkiän laittaa itseni vähän rantakuntoon!!!  Kerkiän tehdä kaikkea kivaa ja miettiä mitä tekisi isona!

Jipppiiii, jabadapaduuuuuuu! Ihan paras synttärilahja, kun synttärit sattuu olemaan 5.9!!! Huh, huh ja hellurei. Ette nyt usko, mutta olen vähän sanaton!! Tuli sanottua puhelimeenkin rekrytointikoordinaattorille, että hitto, mutta pyysin heti anteeksi! Huh. Mahotonta.