Nyt loppu tää kärvistely justiinsa tähän. Nyt samantien, heti, NYT!

Tänään aamulla kun heräsin, tajusin tosiaan, että ihan oikeasti kaksi päivää enään jäljellä. Mikäs täs on ollessa. Mä olen suunnitellut jo viikonlopulle kaikkea kivaa. Siivousta, korujen tekoa, myöhään nukkumista, punaviinistä nauttimista. Jipppppiiiiiii.

Ollaan alettu myös suunnittelemaan minulle omaa työhuonetta, koska nyt sille voipi olla tarvetta seuraavan vuoden aikana. Työhuone tulee olemaan yläkerrassa, jonne pitäisi käydä etsimässä kirpputorilta tukeva työpöytä ja lisäksi tietysti hirmuisesti kaikkia lokeroita ja kaapistoja kaikelle tavaralle. Meidän talossa ei tuota yläkertaa ole käytetty kuin varastona, sillä siellä ei ole kuin yksi huone "valmiina", loppuosa on sellaista lankkua vain. Minä siis tulen valtaamaan tuon yläkerran varastohuoneen ja teen siitä itselleni ihka oman askartelu-ja touhotusparatiisin. Jeeee!!

Töissä en saa taas tehtyä yhtään mitään töihin liittyvää, sillä tuo yksi ja ainut järjestelmä, jota nyt tarvitsisin on edelleen kaatunut. Mitään en saa siis tehtyä. Pienessä sairaassa mielessäni toivon hartaasti, että tuo järjestelmä olisi kaatunut vielä huomisenkin päivän, niin minun ei tarvitsisi tehdä tuota kuukauden vaihdetta.. mutta oikeasti ajateltuna, mä toivon, että se aukee vaikka nyt!! Niin saataisiin nekin hommat pois alta. Huoh.

Vaaleanpunaista myyntitelttaa ei ole vielä kuulunut.. Toivon, että saisin sen haettua lauantaina. Pari viikkoa oli se toimitusaika ja tällä viikolla olin ajatellut, että se vihdoin saapuisi. Minunhan tarttee ennen ensi viikon markkinoita koota se pihalle ja suunnitella pöytien ulkonäkö hieman uusiksi. Touhupeppu is back eli touhupeppu touhottaa taas täällä.. Aikas paljon näyttää hommia olevan suunniteltuna jo viikonlopulle, kun tätä tekstiä lukee. Mutta arvatkaas mitä? Stressiä en meinaa ottaa. Otan löysin rantein!!