Nyt on se aika. Arpoa blogipippaloissa luvattu 30€:n korulahjakortti. Aina on kiva pitää tällaisia pippaloita ja onhan tuo kävijämäärä 40 000, ihan hurjan huikea. Pienen kaupungin verran, niinkuin joku kirjoittikin. Sehän on ihan hirveästi!!!! Asiaan:

Tässä kaikki kilpailuun kommentoineet:

Ukko-Kullan länkkärihattu sai toimia taas arvontakoneena ja itse Ukko-Kulta virallisena Onni-Mannina.

Tat-ta-rat-ta-raaaaaaaa. Onni-Manni nappasi hatusta tämän nimen,

VOITTAJA ON:

Riina kirjoitti 11.06.2010 - 17:09

Numero 5 eli suurta ja mahtavaa on suosikkini. Hitto, niin monta ihanaa korua ja niistä pitää vielä valita :). Mutta tosi upeita koruja ja ihana seurata, kuinka taitosi ovat korujen tekijänä karttuneet.

 
Mun tekisi mieli teille kaikille antaa jotain.. sellainen mä vähän olen. Arvoinkin siis vielä lohdutuspalkinnon, joka osui:
 
 
Pikku Pirulainen kirjoitti 12.06.2010 - 10:58
 
Hei!Olen seurannut blogiasi seitsemän kuukautta,kun liityin tähän kasvavaan syöpäläisten joukkoon. Omat kirjoitukseni ovat vain paperilla,eikä niitä taida kukaan päästä lukemaan koskaan.Mielen selvittämistä. Ensimmäisen kerran kommentoin nyt näitä ihastuttavia koruja.
Eri tilanteisiin taitaisi löytyä vaihtoehtoja. :)
Tiedän erään ,jolle kelpaisi vain tuo ykkönen,mutta itse päätyisin numero kakkkoseen ja sinisenä/turkoosina tietenkin.
 
Onnittelut molemmille!!
Riinalle 30€:n korulahjakortti haluamaansa lempikoruun/-settiin 
taikka kerrot minulle koruhaaveestasi, niin yritän toteuttaa sen ja Pikku Pirulaiselle numero kakkosen tyyppinen lempivärein toteutettu pidempi koru.

Laitattehan yhteystietonne minulle sähköpostiin [email protected]

Koruideoita voi käydä katsomassa korusivuiltani Sekaisin fimosta