*Yksi tässä kirjoituksessa kerrotuista asioista on tosi ja minun jymy-yllärini* kts. edellinen kirjoitus

Näinhän se meni.... Hirmuinen kasa arvauksia ja minä olen kihittänyt täällä koko päivän. Mä oon hirveä. Toivottavasti kukaan ei nyt pety, kun paljastan yllätykseni. Tulleissa kommenteissa nämä henkilöt viittasivat yllätykseeni: Terhi, Kitsune, RK, Annemi ja Tilu.

Hih. Mennäämpä kohta kohdalta läpi tuo edellinen lista.

1. Kosin Ukko-Kultaa (no, en tod. Mä olen niin vanhanaikainen tässä hommassa, että mies sen saa tehdä!!)

2. Ukko-Kulta kosi minua ( no, ei tod. Sanoisinko hidas mies hämeestä, vaikka onkin Vihdistä. Meidän on ihan hyvä olla näin)

3. Voitimme vapaavalintaisen maailmanympärimatkan matkatoimiston järjestämässä kilpailussa ( Voi kun voitettaisiinkin!!!! Mulla on vaan niin huono arpaonni)

4. Löysin ja sain ostettua unelmieni vaaleanpunaisen auton (löytynyt on, mutta ei oo rahaa ostaa)

5. Sain Ukko-Kullalta vihdoin luvan maalata talon vaaleanpunaiseksi (Tää lupa on saatu jo aikoja sitten. Ei vain puhuta vaaleanpunaisesta vaan kanervasta tai roosan värisestä)

6. Voitimme veikkauksen pelistä rahaa (osittain totta. Kenosta tuli viime viikolla 200 €, josta kyllä vähän pompin, mutta en hirmuisesti)

7. Viime viikolla Tikkurilan markkinoilla, Jukka Rintala osti minulta korun ( No joo, ihan hatusta heitetty haave. Olispa ostanut!)

8. Minun ei tarvitse enään mennä ollenkaan töihin ( Pakkohan mun varmaankin on joskus takaisin mennä.... tämäkään ei kuitenkaan ollut ylläri, vaikka en menisikään)

Mitä ihmettä? Oonks mä huijannut teitä?  *Yksi tässä kirjoituksessa kerrotuista asioista on tosi ja minun jymy-yllärini* kts. edellinen kirjoitus. Siinä se sitten oli. PPP-TULOS oli mun ylläri. Olen löytänyt keinon, jolla meinaan pudottaa tätä painoa ja ensimmäisen viikon tulokseksi se antoi HURJAT - 7,1kg!!!!!!!!!!!! Arvatkaa näkyykö mun nilkoissa luut? Näkyy, sillä nesteet ovat lähteneet liikenteeseen oikein urakalla. Minä alan pudottamaan painoa ja minulla on kuulkaa sellanen tsemppi nyt päällä, että pois eestä risut ja männykävyt!

Sori, jos joku nyt pettyi, ettei tule vaaleanpunaisia häitä tai muuta sellaista. Mutta! Lupaan ostaa vaaleanpunaisen paidan, kunhan pienenen tästä hieman :) Tai ehkä ei tarvitse, kun niitä löytyy kaapista jo valmiina odottamassa. Missään nimessä en tätä tahtia tule laihtumaan, sillä tämä oli vain ensimmäisen viikon tulos. Eikä tervettäkään olisi tuollaisella vauhdilla pudottaa painoa. Mähän olisin pelkkää nahkaa vähän ajan päästä.

SEITSEMÄN PILKKU YKSI KILOA. Viikossa. Sen jos minkä takia pompin jo viime viikolla tasajalkaa! Anteeksi kun kiusasin. Lupaan palautua normaaliksi mahdollisimman pian.