Jippppiiiiiii!

1- Tämä blogi täyttää tänään VUODEN. Minun vuodatukseni, minun ajatusten kaivoni, onneni päiväkirja, purnausnurkkani, apinanraivouskohtaushyppely-kirjaukseni... Lupailin ensimmäisessä kirjoituksessa " Ajatuksia, mietteitä, raivareita, hempeilyä, surua, iloa ja kaikkea muuta siltä väliltä tulen tänne laittamaan", ehköhän ole sen lupauksen aika hyvin pitänyt.

62213- On blogini kävijämäärä tätä kirjoitusta kirjoittaessa ja jotkut teistä ovat tulleet todella läheisiksi minulle. Samojen kokemusten saattamana tai sitten ihan vain muitten asioitten takia. Kiitoksia, kun olette olleet tällä matkalla kanssani... Blogi on antanut minulle hirmu paljon voimaa, tukea ja paikan, jossa olen saanut omia ajatuksiani tuuletella ja laittaa niitä järjestykseenkin.

45- Tämä onkin hurja, että blogissani on vierailtu 45 eri maasta. Voi Sitä raasua, joka on käyttänyt jotain sanakäännösohjelmaa... minun tätä omaa höpö-höpökieltä ei oikein voi kääntää millekään kielelle. Ellei sanakirjakäännösohjelmasta löydy Sanna-sanakirjaa :)

316- kappaletta kirjoituksia... aikas ahkera olen ollut purkamaan asioita täällä. Sinänsä hyvä, sillä itselleni viimeisin vuosi on hieman hämärän peitossa, varsinkin sytostaattien aika. Täältä sitä on hyvä kertailla, kun sen aika tulee.

41351- YKSITTÄISTÄ kävijää... huh, mikä määrä :)

300- on tämän blogin Roosa Nauha keräyslippaan tavoite euromäärä. En ota näin juhlapäivänä kukkalähetyksiä vastaan, vaan pyydän osallistumaan keräykseen ja tukemaan Suomen rintasyöpäyhdistyksen toimintaa. Hih, kukkalähetykset.... Joo. Roosa Nauha lippaani löytyy tuosta oikealta puolelta "viimeisimmät höpinät ja pulinat"-laatikon alta. Tule mukaan!

Sain eilen yövieraita muutamaksi päiväksi. Kummityttöni Rompula ja hänen äitinsä tulivat meille viettämään syyslomaa ja tiedossa on kaikenmaailman touhotusta. Ihan varmasti tehdään koruja ja tehdään jotain kivaa ruokaa.. tänään esimerkiksi bataattimuussia ja yllätyslihapullia.. minä se syön soppiani vain, enkä herkuttele. Tänään on meinaan varattu matka Thaimaan lämpöön vaaleanpunaisten delffiinien luokse. Marraskuun puolessa välissä kuulkaa karataan!!!!!!! JEEEEEEEEEEE ja jippppppiiiiiii.

Hyvää 1-vuotis synttäripäivää Rakas blogini ja kiitos teille maailman ihanimmat bloginlukijat. Pus-pus