Blogimaailma näyttää hiljenevän, kun ilmat lämpenee. Ihmekkös tuo, olenhan itsekin riehunut tuolla pihalla koko päivän.

Touhupäivä siis. Piipahdin torilla ostamassa ehtoja oikeita kanamunia, olen haravoinut, maalannut lisää maitokärryjä, tehnyt hiukan koruja, lakannut hieman vanhoja koruja, nauttinut auringosta...ja katsonut tietysti jääkiekkoa ja yhden jakson emmerdaleakin. Näköjään kun iskee touhupäivä, niin sitten touhotetaan. Mitään en noista nyt ihan valmiiksi saanut, mutta kaikkea ainakin vähäsen.

Tässä kuva vielä keskeneräisestä maitokärryprojekstista. Ukko-Kultakin ihastui.. luuli, että olin käynyt ostamassa uudet.

Aurinkoa sai annettua kyllä hirmuisesti energiaa ja vaikkakin touhotin koko päivän, niin tuntuu, että olen levännyt. Kuullostaako hölmöltä? Ehkä sitten pääkoppa on levännyt, hyvä niin. Eilen jäi muuten blogi kirjoittamatta, sillä tänne napsahti ihan hirmuiset ukkoset. Täällä maalla ukkonen iskee jotenkin kovemmin (?) ja meillä ainakin ukkosen aikaan tarttee vetää kaikki johdot pois seinästä, sillä meillä ei ole ukkosenjohdinta talossa. Älkää kysykö miksei. Ei vaan ole. Ukkosesta onkin muuten parit maukkaat tarinat, mutta niistä myöhemmin.. tää menee katsomaan nyt jääkiekkoa taasen. Sori lyhyen tynkä päivitys.

Tässä meidän Elvari. Nauttii auringosta ja kuvauskohteena olemisesta täysin rinnoin. Mun mielestä sen huulilla on valtava hymy.. näettekö? Mulla on tänään ihan samanmoinen ilme.