Suuria muutoksia on viimeisen vuoden aikana ollut omassa elämässä, mutta niin on myös koivukujamme elämässä. Vuodenajat vaihtuvat joka vuosi ja siinä on vain sinniteltävä mukana. Tässä muutamia otoksia viimeisen puolen vuoden ajalta.

4.1.2010/ 10.1.2010

 

24.2.2010/ 12.5.2010

 

19.5.2010/ 25.5.2010

   

Mä olen nyt ottanut rennosti eilisen ja toissa päiväsen pyörremyrskyn jälkeen. Huh, tulee hiki vieläkin kun ajattelee noita päiviä. Pikkaisen tein kyllä koruja, mutta en tiedä mikä sytopää täälläkin vielä jyllää, kun aloin tekemään niitä sen takia, että oli muutamat tilaukset odottamassa. Loppujen lopuksi unohdin tehdä ne tilaustyöt... puupää. Innostuin taas kokeilemaan uusia ideoita.. voi elämä sentään. Täytyy sitten varmaankin huomenna kokeilla tehdä koruja uudelleen ja laittaa vaikka ihan lapulle, että mitä PITÄÄ tehdä.. hirveetä, ihan joutuu tekemään koruja!

Jaahas. Tiedättekö kuinka helppoa on netistä löytää ja tilata kaikkea kivaa? Ette ikuna arvaa, mitä mä eilen löysin?! Siis vau! Mä löysin vaaleanpunaisen silikonikaulimen!!!!! Pakkohan se oli tilata, sillä saa varmasti tehtyä hienoja koruja! Khöm..täytyy myöntää, että se on lasten kaulin, mutta pienellä kaulimella on paljon hommaa korujen teossa ja ainakaan taikinan ei pitäisi jäädä siihen pahasti kiinni. Hyviä puolia oli tässä se, että sai ihan oikeasti tilata VAIN pelkän kaulimen, ei tarvinnut ostaa siihen kylkiäisenä mitään muuta. Paitsi löysin mä jotain muutakin siihen samaan pakettiin, mutta jääkööt salaiseksi.. Ovat salaisia tarvikkeita korujen tekoon.

Nyt taidan nostaa taas jalat kattoon ja ottaa lasillisen hyvää punaviiniä sohvan syleilemänä.