Iiiiiiikkkkkkkkk. Katsokaa mitä mä sain!!!!!!!!!!!! Ystäväni Tiina oli löytänyt kirppikseltä tämän kokoonpanon ja mä olen ihan  onnesta mykkyrällä!

Mulla on entuudestaan tätä sarjaa 2 kuppiparia ja olen ihmetellyt miksi sitä ei löydy mistään lisää. Vaikea kerättävä siis. Tänään sain selville, että tätä on tehty VAIN ja ainoastaan ulkomaille. Kyseessä siis Arabian Lumikukka vuodelta 1962 ot-mallia. Tällä erää kokoelmastani puuttuu sitten kermakko.... Iiiiiiiiikkkkkk. Maailman onnellisin!

Kotka oli muuten ihan pepusta. Myyntiä ei juuri ollut, mutta onneksi oltiin Kirjapäällikön kanssa liikenteessä, niin saatiin sitten höpöteltyä maailman asioita. Liukkaassa lauantai-illan kelissä sitten meikäläinen veti hiljaisella maalaistiellä mutkat suoraksi. Vedin siis peilikirkkaalla, lumen peittämällä tiellä autoni päin lumipenkkaa ja siinä me sitten nökötettiin seuraavat 2 tuntia ennenkuin auto saatiin miesten avustuksella pois jäisestä penkasta. Onneksi minkään moisia henkilövahinkoja ei sattunut, ainoastaan kiukku oli valtava, kun muovipuskuri hajosi autosta ja olisin mielummin ollut nukkumassa kuin kaivamassa lumisateessa autoa crocsit jalassa. Kyllä me työnnettiin sitä autoa Kirjapäällikön kanssa, työnnettiin ja lujaa. Pentele. Höh. Mun elämäni ihka ensimmäinen autovahinko! Höhhelis. Mutta minkäs teet, vauhtia ei ollut hirmuisesti ja auto ei vain kääntynyt vaan liukui kohti penkkaa.

Niin ja jos joku huomasi, että mulla oli tuossa autoa työntäessä CROCSIT jalassa...niinpä. Aina on Ukko-Kulta mulle sanonut, että laita talvella kunnon talvivaatteet päälle.. Nyt olin menossa markkinoille, eikä siellä pitänyt mitään tapahtua! Mulla oli siis keittiöcrocsit jalassa, missä ei onneks oo niitä reikiä. Voin kertoo, että sukat kastuu niissä aikas nopeaan, kun joutuu ulkohommiin. En suosittele.

Nyt suihkuun ja nukkumaan. Tsaaaauuuuu! Iiiiiik, mä oon ihan mehuissani tuosta kahviastiastosta. Ja nyt mulla on se vaaleanpunainenkin kahvinkeitin!! Jeeeeeee!