Viikonloppu ja minä "olen töissä". Justiinsa niin, markkinoilla siis. Sehän on nyt mun harrastus ja niin sanottu työ vuorotteluvapaalla. Ilmat vain saisivat olla parempia, sillä Espoossa oli aikas märkää tänään. Uusi vaaleanpunainen teltta on nyt sisäänajettu ja täytyy sanoa, että hieman täytyy vielä esiinlaittoa tuunata. Mutta kivempi on olla teltan sisällä myydessä kuin pelkän aurinkovarjon alla.

Jos muuten ihmettelette, miten voin vuorotteluvapaalla tehdä tällaisia markkinakeikkoja, niin hyvin se onnistuu. Niiltä päiviltä vähennetään sitten päivän vuorottelukorvaus... ainakin näin olen sen ymmärtänyt... Toivottavasti en markkinoitten takia menetä kaikkia tukia, sillä eihän tuolla korumyynnillä elä.

Sinikkaa on muuten kiittäminen tämänpäiväisestä superyllätyksestä. Sinikka asuu jossain pohjosessa ja hänen siskonsa taas Espoossa. Jollain ihmeellä hän oli lahjonut siskonsa tulemaan minua moikkaamaan ja tuomaan kupillisen kuumaa kahvia ja suklaatia. Nam!! Kerrottakoot muille, että en ole Sinikkaa ikuna tavannut vaan tämä s-kirjaimella alkava on meidät täällä blogilandiassa yhdistänyt. Kiitos Sinikka ja Sinikan sisko.

Nyt karkaan syömään ja rauhottumaan. Markkinapäivä jatkuu huomenna,.