Väheneehän ne himskutti sentään! Joka viikko vain vähemmän ja vähemmän. Tämän viikkoinen ”tehohoito” ( 5pv peräkkäin sytostaatteja) meni todella nopeasti ja suht kivuttomasti. Olen itsekin yllättynyt. Arvatkaa kuitenkin, mitä mä kaipaan? Mä kaipaan hirmuisesti ”tervettä” seuraa. Terveitä ystäviä, läheisiä. Viikon kun käy tuolla hoidoissa ja tapaa vain hoitajia sekä iäkkäitä syöpäsisaria, niin olo on jotenkin kokoajan sairauden ympäröimä. Toivottavasti tuo sikaflunssa häviää nyt maailman tuuliin ja saisin paljon vieraita piipahtamaan pian, mä niin kaipaan teitä kaikkia. Onneksi sentään mulla on maailman parhaimmat taksikuskit noilla hoitomatkoilla. Ne raasut saa kuunnella mun turinoita ees-taasmatkat, kun höpötän taukoamatta... Saa jutella muustakin kun syövästä.

Mun täytyy kertoa tämän päivän musiikkivalikoimasta. Tänään valitsin teille kappaleita, jotka on mulle sellaisia hyvänolon kappaleita. Jos ne kuulen vaikka autossa radiosta, niin nupit kääntyy heti kaakkoon. Näille kappaleille on yhteistä se, että niissä on kaikissa aivan mielettömän mahtava alku.. mulla ainakin jalka alkaa heti väpättää ja laulan kuulkaa naama punaisena näitä aina autoa ajaessani. Musiikkimakuni monipuolisuus tulee varmaan myös esille selkeästi. Enjoy :)

Mä olen muuten tällä hetkellä aivan älyttömän onnellinen, että aloin pitää ja jatkoin tämän blogin pitämistä. Tämä tuntuu olevan mun henkireikä tällä matkalla. Tänne saa purettua kaikenmaailman tuntemuksia ja ajatuksia tältä reissulta. Ja kuinka ihanaa onkaan, että niin moni on lähtenyt tälle matkalle mun kanssa tämän blogin kautta. Teidän kaikkien kommentit ja lausahdukset on mulle niin tärkeitä!! Hyvä kun maltan välillä laittaa tietokonetta ollenkaan kiinni, kun käyn katselmassa teidän tekstejä ja tsemppiviestejä. Mietinkin tossa monta kertaa, että kuuluisiko hyvien tapojen mukaan mun kommentoida teidän viestejä... sittenhän tästä tulisi varsinainen pulinapalsta. Mutta kaikille tiedoksi, että kaikki lähettämänne kommentit luen moneen kertaan ja ne on mulle tosi tärkeitä!!

Te ootte ihania!

Tänään näyttää mulla olevan tällainen rakkauspäivä :) Kaikki on ihania ja rakkaita (hyvä lääkitys). Mutta hyvä niin! Voisin olla apeamallakin päällä, sillä tänään on ajatuksissa eräs minulle tuntematon henkilö. Syksyllä kun sain tietää omasta kasvaimestani, samaan aikaan Ukko-Kullan suvussa yhdeltä toiseltakin naiselta löydettiin kasvain mahasta. Sain aina välillä hänen voinnistaan tietoa ja melkein samaan aikaan meidät leikattiin ja saatiin tietää, että molemmilla on munasarjasyöpä. Tämä nainen leikattiin Virossa. Hänen taistelunsa ei kuitenkaan ollut hirmuisen pitkä, sillä hän poistui keskuudestamme muutama viikko sitten. Tänään on hautajaispäivä. Tämä kyllä taas kertoo syövän erilaisuudesta ja sen vaarallisuudesta..siellä se sisällä muhii ja ei ilmoita itsestään välttämättä kauhean nopeasti. Miten nopeasti oikeasti syöpä voi huonossa tapauksessa viedä ihmisen..se on jotain hirveää. Kauhealta tuntuu sanoa tänään, mutta onneksi minä olen tässä. Voin olosuhteisiin nähden hyvin ja minulla on ihana suuri läheisten ihmisten verkko, jotka jaksavat kulkea rinnallani.

Tänään oli muuten Ilta-Sanomissa juttu. On tehty tutkimus sairauksista, jotka pelottavat ihmisiä eniten. Ykköspaikkaa pitää ylivoimaisesti syöpä...enkä yhtään ihmettele!

Toivottavasti ette muuten säikähtäneet tuota mun maalarinteippijuttua. Olen lopettanut sen käytön! Enkä ole ostanut mitään kuumavahaa tai muuta. Se oli vain kokeilu. Mieleeni tuli meinaan hölmönä se, että miksi tää siili pysyy mun päässä, eikä lähde putoamaan selkeästi.. Tuli jopa mieleeni, että jos minulla silti olisi pysynyt tukka päässä....ja minä sen itse leikkasin pois. Se on turhaa spekulointia, sillä eihän se oikeasti olisi pysynyt päässä, sillä se niin kovin lähti ennen parturointia. Ja jos olisin sen päähäni jättänyt ja se olisi pikkuhiljaa harventunut, olisin varmaan siitä viimeisestäkin hiustupsusta pitänyt sitten kynsin hampain kiinni.. Nyt ei ole tupsuja, mistä pitää ja olen ihme kyllä tottunut jo uuteen peilikuvaani. Ensi viikolla suunnittelin lähteväni hakemaan sen maksusitoumus peruukin..saas nähdä miten sitä sitten taas tottuu hiuksiin!??! On tää ihmeellistä.